Hop til indhold

Tillykke til Suisi

Featured Replies

Skrevet

I dag d.23.5. er det Suisi's fødselsdag, Hurra, hurra, hurraaaa :-D

Så igen i år ønskes du tillykke med de 30 år  :wink:

Håber du må få en rigtig god dag Suisi :rolleyes:

Og så er vi mange, der håber på at hører nyt om hvornår du og Patty vender tilbage og giver den gode behandling der har givet Brylle det gode ry.

Skrevet

Vi forventer så at du kommer med en anmeldelse af hendes fødselsdag, men du er måske ikke inviteret? :wink:

Skrevet

Vi forventer så at du kommer med en anmeldelse af hendes fødselsdag, men du er måske ikke inviteret? :wink:

​Det er jo endnu en rund fødselsdag :D  så jeg tror vi alle er inviterede til en kæmpe fest ;-)

Men jeg tvivler nu på at værtinden og hendes veninde dukker op til festen :mrgreen:

Skrevet

Skriv dog en privatbesked i stedet for. Det hører ikke under anmeldelser.

Skrevet

​Det er jo endnu en rund fødselsdag :D  så jeg tror vi alle er inviterede til en kæmpe fest ;-)

Men jeg tvivler nu på at værtinden og hendes veninde dukker op til festen :mrgreen:

​Ikke hvis der er "tag selv" bord :grin:

Skrevet

Skriv dog en privatbesked i stedet for. Det hører ikke under anmeldelser.

​Jo det gør, for:

Og der sidder nu et par danske mænd der kommer til at savne deres børn :-?

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.