Ratata 2876 Skrevet 22. Maj, 2015 (edited) Redigeret 22. Maj, 2015 af Ratata 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 22. Maj, 2015 Materialet er i strid med ophavsretten. Jeg kender fyren, der kører METART. Enough said Jeg har derimod nogle billeder liggende som jeg MÅSKE kunne fristes til at lægge op. Jeg har selv taget dem (og har brugsret). Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Trinetease Skrevet 23. Maj, 2015 Materialet er i strid med ophavsretten. Jeg kender fyren, der kører METART. Enough said Jeg har derimod nogle billeder liggende som jeg MÅSKE kunne fristes til at lægge op. Jeg har selv taget dem (og har brugsret). Ved Modellerne at du evt vil lægge deres billeder op på et prostitutions site? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 24. Maj, 2015 Ved Modellerne at du evt vil lægge deres billeder op på et prostitutions site?For det første, vil jeg af ren og skær god opførsel spørge modellerne først.Men når det kommer til stykket, så har jeg release der siger at jeg må bruge det, som jeg vil. Det vil jeg dog ikke udnytte i denne situation - men jeg forestiller mig ikke, at det bliver et problem med de her piger Tak for sidst - i øvrigt. Det er længe siden og du kan ganske givet ikke huske det, men jeg har haft fornøjelsen af dit selskab nogle gange for et pænt stykke tid siden. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 24. Maj, 2015 Jeg har spurgt modellerne, de ville vildt gerne være med i min promovering... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 25. Maj, 2015 (edited) Jeg har spurgt modellerne, de ville vildt gerne være med i min promovering...Du skal ikke spørge modellerne i dette tilfælde, men dem der har rettighederne til billederne Redigeret 25. Maj, 2015 af Info9 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Midtj 5851 Skrevet 25. Maj, 2015 Hun ser godt nok sød ud. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg