Hop til indhold
Ratata

Så er man da brystelsker...

Recommended Posts

Materialet er i strid med ophavsretten. Jeg kender fyren, der kører METART. Enough said ;)

Jeg har derimod nogle billeder liggende som jeg MÅSKE kunne fristes til at lægge op. Jeg har selv taget dem (og har brugsret).

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Trinetease

Materialet er i strid med ophavsretten. Jeg kender fyren, der kører METART. Enough said ;)

Jeg har derimod nogle billeder liggende som jeg MÅSKE kunne fristes til at lægge op. Jeg har selv taget dem (og har brugsret).

 

Ved Modellerne at du evt vil lægge deres billeder op på et prostitutions site?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ved Modellerne at du evt vil lægge deres billeder op på et prostitutions site?

​For det første, vil jeg af ren og skær god opførsel spørge modellerne først.

Men når det kommer til stykket, så har jeg release der siger at jeg må bruge det, som jeg vil. Det vil jeg dog ikke udnytte i denne situation - men jeg forestiller mig ikke, at det bliver et problem med de her piger :)

Tak for sidst - i øvrigt. Det er længe siden og du kan ganske givet ikke huske det, men jeg har haft fornøjelsen af dit selskab nogle gange for et pænt stykke tid siden.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg har spurgt modellerne, de ville vildt gerne være med i min promovering...

Du skal ikke spørge modellerne i dette tilfælde, men dem der har rettighederne til billederne

Redigeret af Info9

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...