Hop til indhold
Frodige Ida

Glædespiger hvad gør i hvis....

Recommended Posts

En andenglædespige og tidligere privat bekendt som har fundet min farmilie på FB begynder at afpresse en ved at sende mails rundt med hvad man går og foretager sig når man møder på job .og jeg er en af de mange piger der ikke ønsker at indvolvere min farmilie i dette. Afpresningen går ud på at den anden ikke mener at der er plads til andre en hende.

Har andre været udsat for ligende fra andre piger og hvad fanden gør man for at stoppe det?

Andre er naturligvis også velkommen med forslag.

God arbejdslyst.

Ida

Del dette indlæg


Link til indlæg

En andenglædespige og tidligere privat bekendt som har fundet min farmilie på FB begynder at afpresse en ved at sende mails rundt med hvad man går og foretager sig når man møder på job .og jeg er en af de mange piger der ikke ønsker at indvolvere min farmilie i dette. Afpresningen går ud på at den anden ikke mener at der er plads til andre en hende.

Har andre været udsat for ligende fra andre piger og hvad fanden gør man for at stoppe det?

Andre er naturligvis også velkommen med forslag.

God arbejdslyst.

Ida

​Udfra hvad du har været udsat for herinde på det sidste, så lyder det som om det er liderlige maria du omtaler.
Men det rager jo ikke mig eller andre for den sags skyld, om det er hende.

Det i hvert fald ærgeligt, at din familie bliver involveret. Håber du finder en god løsning på det her problem.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis hun har gjort det - så er katten jo ude af sækken... så ved de det jo nu 

jeg ville tone rent flag overfor familien og vennerne og fortælle det...  jeg ved godt dit udgangspunkt er det modsatte - men med mindre du har  tænkt dig at tæve hende - så har du faktisk ikke ret mange ting du kan gøre for det er en type af afpresning der ikke involverer det finansielle 

hvis du kender pigen privat - så har du jo det samme på hende som hun har på dig og så er det jo blot at sige til hende at afslører hun dig rammer du hende på samme måde... men kors en hovedpine det kan give dig

så saml familien... fortæl hvad du laver og forbered dig på hvad du vil sige om dine bevæggrunde, forbered dig på alle de spørgsmål der kommer så du har gode saglige klare svar... 

og så tag skytset fra kællingen der forsøger at ødelægge det for dig.... hun har intet at ramme dig med hvis du har fortalt det FØRST :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er så led gjort. 

Med ondt skal ondt bekæmpes. Du må give igen med samme medicin, og orientere hendes familie om hvad hun laver. 

Øje for øje, tand for tand. 

Det virker umiddelbart umodent, men det er sørme også umodent at stikke kniven i ryggen på folk, på den måde. 

Der er en del mænd der har benyttet samme metode, for at hævne en afvisning. 

Det er ynkeligt, men desværre ikke blot  noget der kan ignoreres. 

Kan den tidligere veninde ikke tales til fornuft, så ser jeg ikke anden udvej. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Den med familien vil jeg ikke komme med ideer til, men jeg havde nok tævet hende noget så grusomt.

Jeg havde ikke givet hende den samme tur, for der er grænser for hvad man kan involverer uskyldige familier i.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Den med familien vil jeg ikke komme med ideer til, men jeg havde nok tævet hende noget så grusomt.

Jeg havde ikke givet hende den samme tur, for der er grænser for hvad man kan involverer uskyldige familier i.

​Du har en pointe. 

Men stoppes skal det jo.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg valgte fra en start af ikke at involvere min farmilie da ikke alle er lige indforstået mht branchen men valgte også at jeg ikke ville kontakte hendes farmilie men må indrømme jeg syntes det er en træls måde hun køre sin forretning på.

Men har besluttet at nu bliver jeg her som det passer mig men er godt klar over jeg ligger under for en masse dårlig omtale hun de mænd hun har i røret. Har holdt mig væk fra stedet i næsten et år men mine faste gæster savner jo at besøg mig her da det er nemmer for dem.

Men for fanden det giver hovedpine .

Det skal siges at jeg både har oprettet hemmelig nr samt adresse og hun er blokket på min søns FB profil samt min nu.

I mine øjner er hun ikke værdig som Glædespige . 

Vold ja for pokker men tror min søn vil savne mig hvis jeg skal ruske tremmer.

Høre da gerne fra andre hvis de er blevet genere af Saftige Maria nu liderlig maria .

Tak for hjælpen.

Ida

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...