Hop til indhold

Recommended Posts

Ja, men det er jo stort set alle pigerne fra SexyClub i Gladsaxe, vi har her. - Det er de unge og stærke med mere energi, de skal have brændt af.

Mon ikke de holder samme priser som "hjemme" i Gladsaxe.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har haft fornøjelsen af dejlige søde Josefine et par gange hos Sexyclub og talte med hende om Toeseklubben. Hun fortalte, at de kører med samme priser som hos Sexyclub.

Kan du sige noget om stedet? Synes Sexyclub er lidt slidt! 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har også været forbi og set stedet. Pigen der var der var ikke lige mig, men stedet er kendt og har været brugt før af nogle latinas (Valery, osv.). Det rum jeg så var fyldt med en gigantisk seng, som fyldte det meste af rummet. Så ikke plads til mange andre ting, som fx et sted til at smide tøjet.

Ingen menu eller meget konkret vagtplan. Man køber tid og pigerne købet sig selv ind på tid på stedet.

Samme priser og betingelser som Sexyclub i øvrigt.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om det er nemt at komme til, med det offentlige fra centrum af København?? De har ikke nogen hjemmeside pt? Men hvis det holder at Laura er der på fredag, så ved jeg i hvert fald hvad jeg skal bruge en times tid på!

Del dette indlæg


Link til indlæg

Nogen der ved om det er nemt at komme til, med det offentlige fra centrum af København?? De har ikke nogen hjemmeside pt? Men hvis det holder at Laura er der på fredag, så ved jeg i hvert fald hvad jeg skal bruge en times tid på!

​Doktor Sugardaddy skrev at det ligger ved Bernstorff station - så det kan vel ikke tage mere end 10-15 min med toget fra indre by.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...