Hop til indhold
Gabel

Sæbyvej 507 Ilbro ved hjørring. (Krystal)

Recommended Posts

Jeg smuttede lige forbi Krystal ved Ilbro igår. 

Huset ligger meget anonymt og man kan stille bilen bag huset, så den ikke kan ses fra vejen. Så stort plus.

Jeg har aldrig været her før, så førstehånds indtryk virkede lovende. På EB finder man Krystal, som er en smuk og ikke mindst slank pige. Det lige mig. :D

Da døren bliver åbnet, er det en pige som jeg vil skyde på i midten af 20'erne, måske snart 30. Der var intet frækt over hendes påklædning, men helt normalt hverdagstøj. Hun er hvid, og kunne lige så godt have været en dansk pige. Det er dog slet ikke hende på billederne fra EB, og det skuffede meget. Hun har lidt mere sul på kroppen, men ikke fed. Alm af bygning. 

Bryster virker ikke som noget specielt, også normal størrelse. Omkring 75 til 80C.

Hun snakkede engelsk, og virkede meget kold fra første møde af. Jeg så priserne på ydelser, og de er rimelige. Ligner meget priser fra andre steder. 

Hun har mørkt hår og er omkring 165 - 170 høj. Omkring 70 kg.

Da Buk har beskrevet en anmeldelse af en ny pige i Østervrå, valgte jeg derfor at takke nej tak. For det første var hun som sagt kold, skuffet over det ikke var hende på billederne på EB, og så har jeg nok kneppet omkring 70 - 80 danske piger i mit liv, som hverken er massage piger, thai eller mørke. Derfor ser jeg ikke noget specielt i hende. Havde det været lille og slanke Krystal på billederne, havde jeg nok hoppet på hende. 

Nej jeg måtte lige prøve hende i Østervrå istedet.

Jeg takkede nej tak, og kørte derfor min vej igen.

Vil ikke udelukke at jeg ville prøve hende en dag, men så er det kun hvis der kommer nogen gode anmeldelser af hende, hvordan hun er i sengen.

Turen gik nu til Østervrå, som kan læses i en anden anmeldelse/tråd.

Mvh Gabel

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

kørte til 507  pæn pige men meget kedelig sex.hun hed ana hun var ikke pengene vær

så gutter spar pengene brug dem ikke på sæbyvej 507 9800 Hjøring

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...