Gabel 306 Skrevet 22. Maj, 2015 Jeg tillader mig lige at smide denne anmeldelse i en ny tråd her, da det jo også er en ny pige i Østervrå som har afløst Fleur. Denne anmeldelse er også skrevet under et svar i efterlyst, men er jo samtidigt også en anmeldelse af en ny pige. Derfor to steder. Håber det ok.Så var jeg på tur igår.Turen startede ved Sæbyvej 507 ved Ilbro. En beskrivelse laver jeg lige i en anden tråd, da jeg kørte der fra igen.Jeg kørte derfor videre til Østervrå, hvor Fleur hørte til. På baggrund af Buk's anbefaling, måtte jeg se pigen.Da jeg kommer ind, bliver jeg vist til et rum lige ved siden af hoveddøren ved gavlen. Jeg kunne her hører en mand som var på vej ud af døren. Sikkert en anden kunde. Nå men jeg skulle lige undersøge hvem hun var, priser og se hende lidt an før jeg ville tage en beslutning.Hun er bare SLET ikke hende på billedet fra EB, det vil jeg lige slå helt fast. Hun er noget mere mørk som buk beskriver. En pige, som jeg vil skyde på omkring 180 i højden. Alder mellem 30 og 35 år. Så alder buk beskriver passer ikke. Vægten er et sted mellem 80 og 85 kg, da hun ikke er fedt, men lidt stor i størrelsen. Hun var rigtig meget sminket op, og var meget lyseblå i farver omkring øjnene specielt. Efter elevator blikket spurgte jeg efter om der var en anden pige. Men det var der ikke, da det kun var hende der hørte til stedet. Så ikke mere Fleur denne omgang. Jeg takkede nej tak, da hun efter min smag heller ikke lige var mig. Men nu begyndte en lang salgs tale på engelsk, og hun begyndte at nusse og rører diverse steder. Og da mit mislykkede forsøg i Ilbro ikke blev til noget, og trykket var så højt at jeg ville skyde hul i tagpladerne hvis jeg kom hjem uden fisse, så valgte jeg alligevel at som det sidste, at tilbyde hende 500 kr for massage og dansk. Ikke en krone mere ville jeg bruge på hende.Hun takkede med det samme ja tak, så lidt sulten efter penge er hun. Vi gik ind i det store rum hvor det altid har forgået, og kunne se møbler og diverse dildoer og legetøj var det samme som Fleur havde. Så inventar må jo følge huslejen. Hendes bryster er omkring en 85 D eller E, og som buk beskriver, så står de lige ud, og er okay faste. Men det var vist også det mest positive jeg kunne beskrive om hende. For massagen tog 3 min, hvor hun ville igang med sex ret hurtigt. Hun smed kondomet på, og begyndte med blow. Da den var godt stiv, var hun klar til at dansk kunne begynde, og her har oplevelsen nok aldrig været så dårlig før.Hun ligger og kigger til siden, og stønner i samme stille tempo under hele samlejet. (Maskine metoden) Hun holdt sin hånd omkring og over missen, og hun ville ikke fjerne den. Det gjorde jeg hverken kunne komme helt ind i hende eller se missen under hele samlejet. Nå men efter en tid på omkring 5 min, blev jeg så træt af det, at jeg valgte at komme med det samme, så jeg kunne kommer videre. Vi tog tøj på, og jeg smuttede fra stedet med det samme uden snak eller anden kemi. Heller ikke 500 kr er det værd.Gentagelse farer.... Ingen....Jeg syntes generelt ikke hun er et besøg værd, men kan jo være hun var ved at være træt den dag. Pigen er heller ikke lige min kop te efter udsenet, men kan jo være andre syntes hun er mere tiltrækkede. Håber det giver lidt mere indblik i den nye pige i Østervrå, og i er velkommen til at skrive hvis i ønsker yderligere svar.Mvh Gabel 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Chris1 6 Skrevet 22. Maj, 2015 Tak for anmeldelse Gabel, der sparer jeg så penge. Har du prøvet Yrsavej Hellum? Ser flot ud i EB. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 22. Maj, 2015 Jeg ringede faktisk til hende igår inden jeg tog på tur, men valgte hende hurtigt fra. Ved ikke om billederne er af hende, eller de er fake som mange andre sorte piger. Men læg mærke til hendes hånd, for så jeg ikke i tvivl om hun er oppe i alderen. I øvrigt da jeg spurgte om priserne i telefonen, var de i forvejen meget lave, så det tyder på at hun har brug for besøg, og det er der måske en grund til. Jeg søgte også efter info om hende og om stedet her på siden, men ikke det helt store held. Hvert fald ikke nogen nyere anmeldelser af hende. Men hører meget gerne, hvis der er nogen der har erfaring med hende. Måske man bliver positivt overrasket som med Fleur, hvor prisen også var meget lav.Prisen var iøvrigt 500 kr for blow plus dansk. Helt uden at presse i pris eller andet. Hun kan kun meget dårligt engelsk når man ringer til hende, så ikke de store oplysninger på hverken SMS eller opkald.Men skriv gerne hvis du lægger turen forbi. God weekend Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg