Hop til indhold

Recommended Posts

Overvejer at besøge en thaipige til en omgang massage, og kan forstå det koster omkring 300kr hos de fleste. Men hvad er ekstra prisen normalt, for et handjob eller blowjob hvis det tilbydes?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Et handjob er normalt 500 kr.. Altså 200 kr oveni den normale pris.. Har aldrig prøvet sex, så det ved jeg ikke helt.. Men du skal måske regne med 800 eller derover, de fleste steder..

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er meget forskelligt fra sted til sted, og om det er en normal massage klink i storbyen som har okay pæne lokaler, eller om det er et gammelt slidt hus på Lars tyndskids mark.

De 300 er meget normalt for massagen som du selv beskriver. 500 kr inkl HJ og 700 til 1000 kr for fuld pakke syntes jeg er fair og meget normalt.

I byen er ekstra ydelser som regel lidt dyrere, men er efter erfaring som regel til at handle med. Det er de generelt alle steder. Men min forhandling sker altid inden nogen ydelser overhovedet begynder, ikke for at presse prisen, men for at hun ikke skruer prisen i vejret for ekstra ydelser efter massagen. Det er jo her man nemmest kan blive lokket, da man også lige vil ha det sidste inden man går, og derfor også villig til at betale for det.

På den anden måde med at aftale pris fra starten, ved begge hvad der skal ske fra starten, og begge kender til den endelige pris, som ikke senere skal diskuteres.

Men vær sød ved dem, og også fair med dine priser når du tilbyder hvad du vil betale. Det skal gå begge veje.

Mvh Gabel

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hvis du fra starten aftaler tid og ydelser, kan du bedre selv bestemme forløbet og f.eks. at pigen skal være nøgen fra starten - det kan være du gerne vil varme op med lidt massage for at gå over i et pirrende HJ, hvor du også rører ved hende, BJ, samleje, HJ eller BJ med udløsning  - og så massage som afslutning til at falde ned på igen - eller hvordan du nu får lyst til at det skal foregå. 

Havde på et tidspunkt en thaipige, jeg besøgte 5 gange, før hun flyttede, men hun forstod at lave et rigtigt pirrende HJ med flad hånd og af og til lige en pegefinger rundt om glansen, samtidig med at hun hvislede med munden og lagde knæet op på briksen, så jeg havde fuld adgang til godterne.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Mange tak for svarene. Det er i Vejle jeg skal rundt og kigge, så vil se hvad jeg kan finde ud af :)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ud fra prisniveauet i Vejle er de nævnte priser nok lidt i underkanten. Det er en god ide at læse om de forskellige steder inden besøget, så du ved hvad du kan forvente. Nogle steder vil de nok forsøge at skrue prisen op til 1500 kr. for sex.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...