Hop til indhold

Recommended Posts

Har fulgt med her længe, og besøgte Bangkok i Hillerød igår...  Blev lukket ind af en sød og smuk Thaidame, og tænkte hold da op, det bliver spændende at få en god gang massage af hende...hurra hurra

Men hun må have været indehaveren, da hun sagde at hun ville finde mig en sød pige, samtidig med at jeg blev tilbudt badefacillitet, og kaffe eller vand,

Jamen det endte så med at jeg blev smedet sammen med en der hed Mona, blev vist ovenpå i nogle lækre lokaler, hyggelig musik dæmpet lys og alt i alt en dejlig atmosfære, hun spurgte hvad jeg ønskede, og jeg svarede ..   bare en dejlig gang massage uden noget ekstra sjov...

Jamen det var helt i orden, ja snakken foregik på engelsk, men det mestrede hun fint, og jeg skal da lige love for at jeg fik masseret skroget igennem, det var sgu godt, så alt i alt en positiv oplevelse, har læst at nogle bliver lidt umotiverede, hvis ikke de øjner en ekstra skilling...:-D  og jeg fik en HEL time, for 400 kroner...

Ja så istedet for at give det dobbelte eller mere hos en dansk knoglevrider, så må jeg nok indrømme at det er mere behageligt at blive nusset af en sød Thai...    Så kan kun anbefale Bangkok, kommer ihvertfald igen..

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja, Bangkok har jeg gode minder fra. Det er nogenlunde diskret, og lokalerne er særdeles indbydende.
 Det er uden tvivl ejeren, du har mødt. Hun er en utrolig køn pige, men deltager ikke i løjerne.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Jeg er også kommet en del på Bangkok, og har ligesom BX nogle gode oplevelser i baggagen:wink:.

Dog har jeg også nogle knapt så gode minder, men det handlede i høj grad om kemién og så til dels også mine måske lidt for høje forventninger, sat i forhold til tidligere oplevelser. Men alt i alt overvejende positivt:cool:

Velkommen til dig, ESPE:razz:

Hilner fra Dråben

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har her til morgen besøgt Bangkok, for et få en gang Thai massage - og det skal jeg love for at jeg fik.

Jeg bestilte tid, som de anbefaler og aftalte at komme kl. 11.

Jeg blev modtaget af en meget køn kvinde som viste mig tilrette på stedet, og præsenterede mig for min massør.

Massøren hedder "Nancy" og er en smuk kvinde med dejlige store bryster, vil gætte på at hun er i starten af 30erne.

Jeg bestilte en times thai massage til 400 kr. - det er nok den bedste massage jeg har fået :-) hun er en rigtig god massør - lige til et 10tal

Efter ca. 40 min. spurgte hun om jeg havde yderlige ønsker, hvilket jeg måske godt kunne overtales til (kunne få hele pakken til ca. 1500, hvilket jeg syntes var for dyrt) så jeg valgte et BJ til 300 - var helt klart pengene vær ;-) at jeg også måtte betale 200 for at hun smed tøjet var vel lidt i overkanten --- men det var dejligt at lege med hendes store bryster mm.

Er helt sikkert et sted jeg kan anbefale, også hvis man kun vil havde massage uden ekstra - samlet vurdering 8 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...