Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg besvare lige min egen efterlysning med en slags anvendelse.

Tog forbi Mia i Vanløse som annonceret. Stedet virker stort og i en kælder, uden at sige for meget, beliggenheden er også rimelig diskret.

Ringede til Mia da jeg var i området, som ikke tog telefonen, men ringede tilbage, uden at lade den ringe for at tilkendegive at hun var ledig.

Blev taget imod i døren af Mia, som er en forholdsvis høj Latina pige på stilleter. Struttende bryster, virkede ikke hårde, dog hjulpet på vej ad mindre naturlige veje, men også i høj grad af BH'en, brsytpartiet er dog på ingen måde så volumeniøst som på billederne, hvilket jeg godt vidste da de fleste ihvertfald er TYDELIGT photoshoppet.

Vi gik igennem et venteværelse/gang med sofaer, hvor man kan se gaden indefra, men ingen kan kigge ind udefra pga mørklægningsstoffet, og blev vist ind i et mørkere kammer med sterinlys.

Jeg synes det virkede frækt at bolle i forrummet hvor man kunne kigge ud på gaden, og samtidig lyst nok til at se hinanden, men det kunne ikke lade sig gøre.

Hun spurgte hvad jeg kunne tænke mig, og jeg tilspurgte et bestemt fetish som hun på telefonen havde sagt ja til, men på stedet slet ikke kunne lade sig gøre, irreterende. Så jeg takkede nej, da der ikke skal diskuteres service, og jeg heller ikke gider falsk reklame.

Fik lov at nyde synet af hendes frække lingeri og vuggende hofter da hun førte os tilbage ud, og sagde pænt farvel.

Som sagt falsk reklame via tydeligt photoshoppede billeder, og det engelske er heller ikke godt, så det gør sig svært at komunikere og komme til overenstemmelse omkring ønkser inden man dukker op.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...