Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

ER der nogen der har været der? Jeg synes umiddelbart det lyder lidt dyrt..

https://annoncelight.dk/showad/182176

Har stedet kun i dag i Hadsten kom frisk!!!

Midtjylland

I dag, kl. 12:28

Jeg søger nogle få pengestærke mænd, der måske kan blive faste elskere ved siden af min kæreste.
Jeg finder fantasien om betalingssex afsindigt fræk.. Jeg har en kæreste, som intet skal vide, og det er derfor udelukkende betalingssexen, jeg søger..
Jeg leverer en tændt og liderlig pige, der giver en rigtig fræk oplevelse.. Jeg er 31, veldrejet, 178 høj, 69 kg, med C-skål og blond krøllet næsten taljelangt hår.
Vil gerne se et billede, som et minimum af kroppen og lidt info om alder, højde og vægt..Så det bedes du sende med i første henvendelse.

Services:
- 1000-1500 for 30 min i evt solcenter
(1000 kun for blowjob og 1500 for blow uden kondom og alm sex m kondom)
- 2500-3500 for 1 time på hotel/motel
(2500 for alm sex m kondom og blowjob uden hvor jeg sluger din varme sperm og 3500 hvis man skal have blid analsex med)
Prisen er ikke til forhandling!

Hvis man vælger sol el motel skal det være i Hadsten og hvis hotel i Århus el Randers. Det er for din regning at finde et sted vi kan være! Og nej vi kan ikke være hos mig og nej det bliver ikke uden kondom på nogen betingelser overhovedet. Til gengæld byder jeg og forventer fuld diskretion.

Jeg gider ik en masse chat frem og tilbage men er til hurtige IRL sexmøder.

Håber vi ses

Frække hilsener fra Sofia

616118112552d0309f0bf43f1eebd97aa3c17a9978421779e9aca8f23535d86f9b67100ff1e97e11

Skrevet

3.500 for en time på et hotel, som jeg betaler for.
Det er lige i overkanten med tanke på, at jeg har svært ved at bedømme hende på de to billeder.

Skrevet

Har haft besøg af den kære kvinde. Hun er lækker og sprød på samme tid;-)

Hendes blow er varmt og lækkert. Hun sluger gerne og med velbehag. 

1500 kr. Lyder af meget for en halv time. Er man til rigtig GFE, så er hun den rigtige

• 2 weeks later...
Skrevet

Hun er da HELT ved siden af. Med de betingelser, så er prisen da alt for meget

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.