Hop til indhold

Recommended Posts

Jeg har prøvet før, men druknede nærmest i henvendelser, der ikke virkede seriøse, så nu prøver jeg igen:

Jeg ser jævnligt en ret slank, halvprof. tøs i 40erne, som er med på lidt af hvert med alle sine huller, bare det ikke gør ondt. Også bindelege og lettere slag med pisken. Hun vil gerne være sammen med to mænd, og tanken tænder mig. Især har jeg lyst til at se dig bruge hende, mens jeg kigger på og beordrer hende til at være dig tilpas.

Jeg forestiller mig, at du og jeg deler udgiften til hende, og at du har stedet. Du er helst en ældre mand (som mig), og du og jeg skal først kunne mødes et neutralt sted og se hinanden an, så det ikke ender i fup og fiduser. Hun er til at stole på og har aldrig svigtet, når vi har haft en aftale.

Skriv en seriøs mail om, hvad du forestlller dig, at vi skal lege med hende, og du får et seriøst svar fra mig.

Det skal være i Københavns-området eller i hvert fald i nærheden.At jeg kalder mig århusianeren er bare fordi jeg jo skal kalde mig noget.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du er helst en ældre mand (som mig),

​Hvad betyder "ældre" for dig? Over hvilken alder?

Del dette indlæg


Link til indlæg

Slet ingen der er interesseret? Jeg bad dig skrive, hvad du forestiller dig, vi skal lege, så derfor kan jeg desværre ikke nøjes med en mail-adresse fra dig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...