Hop til indhold

Recommended Posts

Som sagt var jeg på tur omkring Hamborg, og benyttede lejligheden til at aflægge Harmonie et besøg. Jeg havde på forhånd udvalgt Jessica og Denise som must-try's, og det viste sig at de levede helt op til forventningerne. Specielt Jessica er helt fantastisk velskabt. Hun har de flotteste store ungpigebryster jeg har set meget, meget længe. Og hun ved det også godt. :-) Men ellers er hun helt nede på jorden og rigtig sød Det var et skønt besøg, og meget GFE agtigt med masse af tungekys. Denise fangede jeg i bio hvor vi ordnede det hele, og hun er også lækker, dog er kroppen ikke helt så spænstig som Jessica. Også her GFE og MASSER af tungekys. Hun er ny, og taler ikke tysk endnu, derfor er hun ikke så aktiv. Ellers flirtede jeg med Claudia - meget ihærdig og fræk, men bare ikke lækker nok. Helena har jeg stadigvæk ikke prøvet, hun virker for kølig på mig. Kathie virker for business-agtig, og Nicole er sød nok, men hun har ingen krop. Så det blev ved de 2 damer, og det var fint nok.

Ellers løb Chanelle som sædvanlig rundt og jagtede uden rigtig at fange noget, og Anitta sad for det meste inde ved spillemaskinerne. Schoko er ikke blevet kønnere, og Ada kunne godt være noget man skulle prøve en dag. Endelig var Christina egentlig meget lækker og en mulighed, men hun sad hele tiden sammen med en veninde og røg inde i bio. Ellers en lækker lille sag. 

Redigeret af Gammel rotte

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Hvad jeg erindrer om dine præferencer burde Helena være noget, hvis man ser væk fra attituden. Det er rigtig hun har et meget mut væsen.. kølig kan du godt sige! Men hun er nu varm nok i hendes service. Og faktisk også i hendes approach, hvis hun føler sig sikker nok på dig. Blowjob er rigtig godt! Men selvfølgelig tænder man ikke på hende pga hendes væsen, så tænder man ikke på hende. Men selve rummet går du ikke fejl af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej. Hun er  bestemt min type rent kropsligt, og var det ikke fordi jeg havde hygget mig med http://www.fair-girls.de/Flensburg/1564 eftenen før (kropsligt meget samme type)  :-) , så havde jeg bestemt givet det et skud. Men, næste gang, så napper jeg hende. :-) 

Hvad jeg erindrer om dine præferencer burde Helena være noget, hvis man ser væk fra attituden. Det er rigtig hun har et meget mut væsen.. kølig kan du godt sige! Men hun er nu varm nok i hendes service. Og faktisk også i hendes approach, hvis hun føler sig sikker nok på dig. Blowjob er rigtig godt! Men selvfølgelig tænder man ikke på hende pga hendes væsen, så tænder man ikke på hende. Men selve rummet går du ikke fejl af.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

 Men, næste gang, så napper jeg hende. :-) 

​Hey det er ikke pænt gjort at nappe :lol:.

Helena  ved godt at nogle af gæsterne syntes hun kan virke kold eller snobbet. (Valgte hende selv fra i mere end 18 mdr. fordi jeg troede hun ikke var interserret i mig.) Men det er hun bestemt ikke. Hun er bare ikke typen der selv opsøger gæsterne og slet ikke hvis det er gæster hun ikke tidligere har snakket med.

Det var lidt et tilfælde at jeg kom i snak med hende. Hun fortalte at hun var for generet til at tage den første kontakt.

Så hvis du tænder på hendes så snyd ikke dig selv for en oplevelse med den pige der giver klubbens bedste BJ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Hey det er ikke pænt gjort at nappe :lol:.

Helena  ved godt at nogle af gæsterne syntes hun kan virke kold eller snobbet. (Valgte hende selv fra i mere end 18 mdr. fordi jeg troede hun ikke var interserret i mig.) Men det er hun bestemt ikke. Hun er bare ikke typen der selv opsøger gæsterne og slet ikke hvis det er gæster hun ikke tidligere har snakket med.

Det var lidt et tilfælde at jeg kom i snak med hende. Hun fortalte at hun var for generet til at tage den første kontakt.

Så hvis du tænder på hendes så snyd ikke dig selv for en oplevelse med den pige der giver klubbens bedste BJ.

Er hun stadig genert efter 18 mdr. ??? :o

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Er hun stadig genert efter 18 mdr. ??? :o

Ja. Hun er ikke typen der kommer til en og starte en samtale. Hvis man vil med hende skal man selv tage kontakt. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja. Hun er ikke typen der kommer til en og starte en samtale. Hvis man vil med hende skal man selv tage kontakt. 

 

​Ok så får hun da lidt svært ved at møde nye kunder... men kender også piger som aldrig tager kontakt først. Man kan også køre den strategi som mand, altså aldrig tage kontakt til pigerne :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Harley30 skrev, den 11.6.2023 at 22:23:

Hvad er  typisk time antal 

Det er som man har tid, lyst og pengepung - min erfaring er bare at det er bedst at møde op tidligt lige efter åbningstid, hvor pigerne er friske, der er ikke så mange mænd og mad på grillen. Senere ud på aftenen kommer der flere mænd og typer, jeg ikke bryder mig så meget om - og pludselig kan stedet være som blæst for ledige piger - eller der er kun nogen, jeg ikke har interesse i - så en 8 - 10 timer synes jeg er meget passende og jeg kan nå at køre ind omkring Reeperbahn og gå lidt rundt der, inden jeg bunker på mit hotel.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...