Guest TboneDK Skrevet 20. Maj, 2015 Hun skal DÆLME' være noget helt specielt til 1800.- for ½ time (plus evt. kørsel)Nogen der kender noget til Hende?! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2015 Shit, tænker folk ikke over hvordan deres hjem ser ud, når det bliver portrætteret? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 20. Maj, 2015 Shit, tænker folk ikke over hvordan deres hjem ser ud, når det bliver portrætteret? Nok derfor det er lidt ½ dyrt, der skal også være penge til rengøringsdamen Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
RobinHood 312 Skrevet 20. Maj, 2015 Shit, tænker folk ikke over hvordan deres hjem ser ud, når det bliver portrætteret? Åbenbart ikke 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gæst Skrevet 20. Maj, 2015 Nok derfor det er lidt ½ dyrt, der skal også være penge til rengøringsdamen Gud, ja. Det er da nok derfor! Er det forresten en fodvorte, man kan se? Du må nok tage en for holdet, Tbone. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest TboneDK Skrevet 20. Maj, 2015 Gud, ja. Det er da nok derfor! Er det forresten en fodvorte, man kan se? Du må nok tage en for holdet, Tbone.Tror jeg desværre IKKE kommer til at ske, Bly Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 20. Maj, 2015 Shit, tænker folk ikke over hvordan deres hjem ser ud, når det bliver portrætteret? Hendes livsstil er Feng Shui 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 191 Skrevet 20. Maj, 2015 Shit, tænker folk ikke over hvordan deres hjem ser ud, når det bliver portrætteret? Måske ret oplagt hun er til out call og ikke in call 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Biltong 191 Skrevet 20. Maj, 2015 Hendes livsstil er Feng Shui Måske mere "Seng Fhui"? 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 20. Maj, 2015 (edited) Måske ret oplagt hun er til out call og ikke in call Jeg tænker, at hendes rod og manglende omhu i forhold til fotoregiet taler sit eget sprog om hendes tilgang til tingene ... Og det medvirker næppe til, at kunderne vil stå i kø for at få lov til at betale to gange normalprisen.GF Redigeret 20. Maj, 2015 af Good Fun Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 20. Maj, 2015 Hendes livsstil er Feng Shui Jeg tror ikke du ved hvad Feng Shui er det er netop hvad det ikke er. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
gerog 9289 Skrevet 21. Maj, 2015 Jeg tror ikke du ved hvad Feng Shui er det er netop hvad det ikke er.du ved da ikke om hun har misfortolket det Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2015 du ved da ikke om hun har misfortolket det det er mere kaosteorien hun lever efter Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest tzatiki Skrevet 21. Maj, 2015 Må man komme i hendes mælkekarton? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 21. Maj, 2015 Nu er det jo ikke hendes lejlighed hun prøver at sælge, men hendes krop og den fejler sku ikke noget den er lækker,nu modtager jeg aldrig men tager kun på hjemme besøg, og har sku set mere tarvelige steder end det jeg ser på billedet. Men smag er jo forskellig, men lidt ærgerligt at endnu en reel forespørgsel køre helt af sporet og det eneste der ikke bliver skrevet om er det som Tbone spurgte ind til. Rigtig god dag Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Skiderik 637 Skrevet 21. Maj, 2015 Jeg ku i hvert fald godt - desværre tillader økonomien ikke sådanne udskejelser i øjeblikket Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 21. Maj, 2015 Nu er det jo ikke hendes lejlighed hun prøver at sælge, men hendes krop og den fejler sku ikke noget den er lækker,nu modtager jeg aldrig men tager kun på hjemme besøg, og har sku set mere tarvelige steder end det jeg ser på billedet. Men smag er jo forskellig, men lidt ærgerligt at endnu en reel forespørgsel køre helt af sporet og det eneste der ikke bliver skrevet om er det som Tbone spurgte ind til. Rigtig god dagDu kunne besøge hende og melde tilbage, kroppen er lækkert nok. Men personligt synes at omgivelserne skal være i orden, med mindre man er vant til så meget rod. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9600 Skrevet 21. Maj, 2015 Er det forresten en fodvorte, man kan se? Tror det er en vabel. Fra min soldatertid har jeg stor erfaring i behandling af den slags - måske en rabatmulighed? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Pool Skrevet 22. Maj, 2015 Du kunne besøge hende og melde tilbage, kroppen er lækkert nok. Men personligt synes at omgivelserne skal være i orden, med mindre man er vant til så meget rod.Ja tak det ville jeg nu godt gøre, men som landet ligger tager hun jo ikke imod hjemme besøg . Og derfor spiller rodet i hendes lejlighed jo ikke den store rolle. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nille 6301 Skrevet 22. Maj, 2015 Ja tak det ville jeg nu godt gøre, men som landet ligger tager hun jo ikke imod hjemme besøg . Og derfor spiller rodet i hendes lejlighed jo ikke den store rolle.Hvor ser du det ? Det kan jeg ikke læse udfra annoncen... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9600 Skrevet 22. Maj, 2015 Hvor ser du det ? Det kan jeg ikke læse udfra annoncen...Der står fx:Jeg kan medbringe ...Kører også gerne ud til ...Bor du langt væk ...Der står ikke "Jeg har ..." Der står ikke "tager også imod ..."Der står ikke "hvis jeg skal besøge dig og du bor langt væk ..."Mao. alle formuleringer tager udgangspunkt i "outcall" - ingen tager udgangspunkt i "incall". Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
stener 534 Skrevet 22. Maj, 2015 Er der nogle der har fået svar fra hende? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest serviceboy Skrevet 22. Maj, 2015 Jeg ved godt hvem hun er og hun er lige flyttet i lejlighed.. Derfor det roderi.. Men tro mig, hun er pengene værd! Bare for dyr til mig! Men alle ved hvem hun er når i ser billede af hendes ansigt Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Ratata 2876 Skrevet 22. Maj, 2015 Men når nu alt det er sagt - hold kæft hun har nogle lækre bryster... Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Good Fun 1077 Skrevet 22. Maj, 2015 Men når nu alt det er sagt - hold kæft hun har nogle lækre bryster...RatataNår alt hvad er sagt?GF Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg