Hop til indhold
Guest UerfarenM

PinkTulips

Recommended Posts

Hvis det lykkes dig at få fat på 1) et tlf nummer til hende 2) få hende til at svare lidt bedre end hver 2-3 dag.. og 3) måske endda ligefrem møde hende .. ohhh.. så hører jeg gerne nærmere :-)

 

Det et godt nok op ad bakke med kommunikationen!.. :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Hun er heller ikke ligefrem hurtig til at svare mig, men hun har sagt ja til at mødes i morgen. Jeg afventer dog en endelig bekræftelse på vores aftale.

 

Jeg tænker, at det muligvis skyldes, at hun har problemer med kommunikationen. Det er på ingen måde ment som manglende respekt, men jeg har som tidligere sømand sejlet med mange filippinere, og de havde næsten alle lidt problemer med engelsk.

 

Jeg melder selvfølgelig tilbage, hvis aftalen bliver til noget.

Del dette indlæg


Link til indlæg

hmmm.. nu er phillipinos faktisk pænt gode til engelsk.. og føler heller ikke hun er dårlig til at formulere sig, men altså.. ingen tlf.. og skal hentes.. og skal på hotelværelse.. og naaaaaahhh.. det bliver sådan lige for suspekt til mig :-).. men ja.. håber da du får mødt hende og lad os høre nærmere :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det er ikke min oplevelse, men det er også relativt ligegyldigt. Det hun skriver kan man i hvert fald godt forstå.

 

Hun har ikke forlangt at blive hentet og hotelværelse er helt fint med mig, men jeg er lidt bekymret for seriøsiteten, når hun ikke svarer hurtigere. Nu ser vi, hvad aftenen bringer. Ellers må jeg jo finde en anden at lege med. ;)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Fik et svar fra hende efter midnat, men ikke det mest brugbare af slagsen, så jeg skrev pænt til hende, at hendes langsomme og meget lidt informative svar gjorde mig nervøs i forhold til hendes seriøsitet.

 

Der bliver ikke noget møde i dag, men afhængigt af et eventuelt svar fra hende, så vil jeg overveje et møde senere, når jeg alligevel er i området.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun har så lige skrevet at hun er i Ålborg.. Jeg cutter kontakten til hende nu.. alt alt for useriøs .. og højst sandsynlig slet ikke hvad billeder mv. kunne tyde på.. noget stemmer ikke :-))

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest UerfarenM

Hun skrev tilbage til mig, at hun selvfølgelig er seriøs og bare ikke så snakkesalig, men seriøs er hun på ingen måde, for ifølge de ting hun har skrevet til mig, så skulle hun være i København lige nu. ;)

 

Der er helt sikkert noget, som ikke stemmer, så jeg dropper også kontakten til hende.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...