Hop til indhold

Ny thaimassage i Randers!

Featured Replies

Skrevet

Hej! Har lige set i dag i Randers avisen at der er kommet endnu en ny thaimassage i Randers

Denne gang er det w-oliemassage.dk der er startet i Vestergade 2. Det er faktisk ved siden af Jiramon, efter hvad jeg kan se.

Jeg har ikke selv været der, og ved ikke om jeg skal det. Hun skriver på hjemmesiden at underbukser skal blive på og at det ikke er acceptapelt med seksuelle hentydninger.

Men synes jeg kan snuse mig frem til af hun er ejer at den tidligere thaimassage i Nørrebrogade!

Nogen der har været der?

Skrevet

Hej! Har lige set i dag i Randers avisen at der er kommet endnu en ny thaimassage i Randers

Denne gang er det w-oliemassage.dk der er startet i Vestergade 2. Det er faktisk ved siden af Jiramon, efter hvad jeg kan se.

Jeg har ikke selv været der, og ved ikke om jeg skal det. Hun skriver på hjemmesiden at underbukser skal blive på og at det ikke er acceptapelt med seksuelle hentydninger.

Men synes jeg kan snuse mig frem til af hun er ejer at den tidligere thaimassage i Nørrebrogade!

Nogen der har været der?

Jeg har Været der, og det er 100% seriøst massage, hvor man skal beholde underbukser på. Men det er den bedste massage jeg har fået i byen.

Skrevet

Jeg har Været der, og det er 100% seriøst massage, hvor man skal beholde underbukser på. Men det er den bedste massage jeg har fået i byen.

Jeg har også været forbi stedet og det er meget flot rent sted som tyder på det er professionel, jeg spurgte om man kunne få mere, og hun svare nej med det samme og peger over på skiltet  hvor der står der ikke tilbydes mere end massage og at man ikke må snakke om sex ydelser, da der kun tilbydes massage som først starter når underbukser er på,  Jeg undskylder og beder bare om massage hvor jeg skal beholde underbukser på, efter at det var meget pinligt!! var det  ellers utrolige god massage ja faktisk det bedste jeg har fået, det savner man fra de andre steder. Det kostede 350 kr. Jeg gav hende 400 kr. Som var alle pengene hver, og lovede jeg ikke vil spørge sådan igen, og at jeg helt sikkert vil komme igen. god hård massage.

Skrevet

For mig er det også nyt, og så også et nyt sted nederst i Houmeden (Siam massage) Nu kan man gå en tur på under 1 km i Randers midtby og møde 11 thaisteder, det er vildt. Turen går fra Vestrebro torv, Kirkegade, op ad Kirkestræde til venstre hen ad Houmeden og op til Adelgade. 11 thaisteder og så er Massagehuset og thai-stedet ved rutebilstationen, dem Søren Møllersgade og Prins Christiansgade ikke engang talt med som Randers midtby.

Edit, jeg havde talt forkert. Der er 12 klinikker.

Redigeret af Bulder

Skrevet

For mig er det også nyt, og så også et nyt sted nederst i Houmeden (Siam massage) Nu kan man gå en tur på under 1 km i Randers midtby og møde 11 thaisteder, det er vildt. Turen går fra Vestrebro torv, Kirkegade, op ad Kirkestræde til venstre hen ad Houmeden og op til Adelgade. 11 thaisteder og så er Massagehuset og thai-stedet ved rutebilstationen, dem Søren Møllersgade og Prins Christiansgade ikke engang talt med som Randers midtby.

Edit, jeg havde talt forkert. Der er 12 klinikker.

​Du mangler også Lanna på Mariagervej - men det er heller ikke midtby

Der er vel egentlig flere, Markedsgade, Nørrebrogade - og hende helt ude på Viborgvej..

Hold da op!!!

Skrevet
  • Author

Til Carlos

Det er for mange en rigtig dårlig forretning, mange få det kun lige til at løbe rundt. Jeg snakkede med en i dag, som arbejde på en klinik.

Hun er ung og lækker, men!

Da der ikke er så mange kunder pga. at der er så mange butikker, er hun her kun en måned, hun tjener simpelt hen ikke ret meget. Det er måske derfor der kun er få unge her i byen.

Skrevet

Hej Trucker

Hvor kan man være heldig at møde hende den unge og lækre??

Så kunne det jo være, hun blev her lidt mere end en måned?

hilsen Aalborg

Skrevet

​Du mangler også Lanna på Mariagervej - men det er heller ikke midtby

Der er vel egentlig flere, Markedsgade, Nørrebrogade - og hende helt ude på Viborgvej..

Hold da op!!!

​Jamen, de ligger jo ret langt fra midtbyen helt op til 1,5 km :grin:

Skrevet
  • Author

Til Ålborg, det kan du hos wendy i søren møllers gade. Men, jeg kan desværre ikke hendes navn, men hun er ca. 173 høj, gode store bryster og fast krop!

Og jeg bad om soft dejlig massage, og det fik jeg! så ++

Skrevet

har hørt et eller andet om at der var en ung ny dame i kælderen på st. Voldgade 18.

Nogen der ved noget om dette.?

Redigeret af volvodrengen

Skrevet
  • Author

Nej, det ved jeg ikke!

Er det den på hjørnet eller længere oppe?

Skrevet

Jeg har haft rigtig gode oplevelser på hjørnet i kælderen St. Voldgade. Spørg efter Nanda, hun giver en fortrinlig fuldpakke for en tudse.Jeg mener kun hun er der på deltid og jeg mener hun har den røde damecykel som ofte er parkeret udenfor, Som sagt hun er sød og imødekommende. Husk at være sød med hende, så vi kan have glæden af hendes fortrinlige ydelser i fremtiden!!

Skrevet

Hej Tyren 13.

God anmeldelse m.m., men jeg håber du kan give en lidt mere uddybende beskrivelse af Nanda. Om muligt tager jeg et besøg på torsdag...

hilsen Aalborg

Skrevet

Hej Aalborg

Nanda er i mine øjne en af de kønnere thai piger, alder er svær at gætte omkring de 40, hun har en pæn figur og ok bryster, hun gør ikke noget uden kondom. Fordelen ved hende er at hun er fastboende i Randers og har andet arbejde, så hun forsvinder ikke lige pludselig som mange af de andre har for vane:

Held og lykke . lad os høre din mening

Skrevet

Til Carlos

Det er for mange en rigtig dårlig forretning, mange få det kun lige til at løbe rundt. Jeg snakkede med en i dag, som arbejde på en klinik.

Hun er ung og lækker, men!

Da der ikke er så mange kunder pga. at der er så mange butikker, er hun her kun en måned, hun tjener simpelt hen ikke ret meget. Det er måske derfor der kun er få unge her i byen.

​Jeg tænker bare siden der bliver ved med at komme flere og flere massage forretninger. Det koster vel en del penge at starte op, så de må jo tro på det alligevel.

Skrevet
  • Author

Det giver jeg dig ret i.

Tror bare mange af dem lever til at starte med på tilskud til at starte op.

Samt mange måske for det til at løbe rundt ved at sælge ekstra. VAr eks. nede ved kirken i centrum, sabaji, tror jeg nok hun hedder. Hun har sænken prisen til 200 kr. for at tiltræke kunder. Men er dog ikke sikker, men tror ikke mange tjener ret meget på det. Om som tidligere nævnt, nogle er her ikke ret lang tid. Pga mangel på kunder!

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.