losser 98 Skrevet 20. Maj, 2015 Besøgte stedet i dag. Havde set annonce i eb.Kom forbi og blev mødt af 2 piger.Ejeren slank og ca. 40 år.Blev betjent af den anden som kaldte sig Susan. Kønt ansigt og sød og talte godt dansk. Hun var lidt buttet og 32år.Fik en god massage og tilbudt ekstra. . 300 for massage 700 incl. Hj og 1200 for fuldpakke. Forhandlede fuldpakke til 1000,-.Sex var middelmådigt. Gentagelsefare er stor. . Dog ville jeg nok kun vælge hj næste gang. Adresse er strandgade 6 i Nørresundby. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gabel 306 Skrevet 21. Maj, 2015 300 kr for en times massage er ok, men syntes 400 kr oven i for et HJ er lige i overkanten. Jeg havde nu forhandlet prisen samlet helt fra starten. Altså samlet pakke med massage og HJ.200 kr for HJ syntes jeg havde været mere rimeligt. Altså 500 kr samlet, for massage og HJ. Men det er kun ud fra erfaring andre steder fra.Men ellers tak for beskrivelsen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nielsen1999 75 Skrevet 24. Maj, 2015 så er priserne ved at stige , massage og HJ plejer at koste 600 kr , nogle tager dog 700 kr , ude at HJ er noget særligtskal som regel selv afslutte med hånd Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg