Hop til indhold
Jernsvinet

Kolde kunstige bryster?

Recommended Posts

Jeg ved ikke, om jeg er den eneste, der har bemærket at kunstige bryster er koldere end naturlige?

Redigeret af Jernsvinet

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er ikke noget som jeg kan nikke genkendende til.

Dem jeg har haft i hænderne har haft pigens kropstemperatur. Som generelt har været stigende, efterhånden som vi kom nærmere klimax :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

det kommer an på om de er lavet af silicone eller saltvand OG ikke mindst - ligger de lige  under huden, under muskelsenen eller under selve musklen

jeg kan skrive under på at dem der ligger under musklen - dvs næsten helt inde ved brystet - og er lavet af saltvand IKKE er koldere.... 

men har du gang i 700 ml silicone lige under huden - så er det da en teoretisk mulighed - teoretisk... og altså kun hvis hun render med dem i fri dressur for ellers holder de altså meget godt på varmen :) 

Del dette indlæg


Link til indlæg

syntes at kunne huske at jeg engang så linse kessler sige at hendes patter frøs i et afsnit af familien fra bryggen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har silikone (250 ml i hvert bryst), og jeg kan sagtens genkende Jernsvinets oplevelse. Er det koldt, og jeg ikke har så meget tøj på, eller ikke har været så fysisk aktiv endnu, så kan underskålen på mine bryster tydeligt mærkes som køligere end resten af brystet.

Dette er også somme tider blevet bemærket af gæster - og så må de jo så leve med den opgave, det er at varme dem. ;)

Mvh,

/Gina.

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

men har du gang i 700 ml silicone lige under huden - så er det da en teoretisk mulighed - teoretisk... og altså kun hvis hun render med dem i fri dressur for ellers holder de altså meget godt på varmen :) 

​Silicone har absolut ingen isolerings evne. 700 ml lige under huden vil sagtens kunne absorbere noget af omgivelsernes temperatur og føles koldere end naturlig.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har silikone (250 ml i hvert bryst), og jeg kan sagtens genkende Jernsvinets oplevelse. Er det koldt, og jeg ikke har så meget tøj på, eller ikke har været så fysisk aktiv endnu, så kan underskålen på mine bryster tydeligt mærkes som køligere end resten af brystet.

Dette er også somme tider blevet bemærket af gæster - og så må de jo så leve med den opgave, det er at varme dem. ;)

Mvh,

/Gina.

Ja og en trist og evig kamp det var :D

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Silicone har absolut ingen isolerings evne. 700 ml lige under huden vil sagtens kunne absorbere noget af omgivelsernes temperatur og føles koldere end naturlig.

Ja da hvis de er ude i friheden så kan de Det er klart ☺

men selvfølgelig Os GPer har dem jo sjælden pakket ind ret længe så det giver god mening ☺☺☺☺☺

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...