Hop til indhold
Louie De Palma

FKK-World her i det sene forår

Recommended Posts

IMG_1927.thumb.JPG.4418603ba876e549c9b9e

Efter at Bbullersen havde kørt os rundt på sightseeing i Pohlheim og Giessen, ankom vi til FKK-World. Det var blevet varmere siden sidst, solen skinnede og der var kommet blade på træerne - dejligt.
Det var en hverdagsmorgen, så der var ikke mange piger. Sara og Oana var der dog, og hilste glad. Hustleren Ijona fra Bukarest var der også, og vistnok også Maraya fra Makedonien - vi lod som om vi ikke så hverandre.

Efter morgenmad ud i haven og nyde solskinnet på vores vinterblege deller. Snart kom sigøjner Sara fra Timisoara listende ud, sød og glad som sædvanlig. Oana kiggede også forbi, men Sara var jo kommet først. Snart efter gik vi på rum og hyggebollede. Sara tungekyssede dog ikke, det var lidt skuffende. ½ time = 50 € + 5 € tip.

Satte mig så i en sofa i wellness-kælderen, ved fjernsynet med non-stop fodbold. Det var et no-approach område sidst jeg var dernede, men åbenbart ikke denne gang.

For et par unge veninder omkring de 20, Damari (blond) og Selena (sorthåret) gik til angreb. Ikke decideret smukke, men deres kroppe var stramme, lækre og med dejlige bryster - som ikke kunne undgå at have en virkning på mig. På rum var der ikke tungekys på programmet, men jeg 69ede med dem begge, de red mig forfra og omvendt, og fik den i missionæren. Når den ene tog sig af min bedste ven, pressede den anden fisse og patter ned i ansigtet på mig. Vi endte med at bruge 4 kondomer på en halv time. De blev ved med at foreslå et lesbisk show, men det så jeg intet behov for, navnligt ikke da det gik op for mig, at det ville koste 50 € ekstra. ½ time = 2 x 50 € = 100 €.

Nå, jeg var lidt træt oven på en lang rejse - jeg havde været tidligt oppe. Så jeg prøvede at få et par timer på øjet i en liggestol ved poolen. Lidt ærgerligt fandt jeg ud af bagefter at det var i de timer at det sparsomme antal piger toppede - men det fik Bbullersen heldigvis udnyttet til fulde.

Da jeg kom til hægterne, var mange af pigerne på vej hjem. Oana var skredet, så hende fik jeg ikke hygget mig med i denne omgang. På et tidspunkt fandt jeg Bbullersen i snak med en lille blondine, som han havde været på rum med og kunne anbefale, så jeg blev introduceret.

Victoria fra Sofia, Bulgarien, et lille blondine nips i anden halvdel af 20erne og ikke sådan super flot. Havde været på World i 3 ½ år, og havde godt set mig sidst jeg var der, men jeg havde åbenbart ikke set hende. På værelse var hun total GFE, tungekys, 69 osv. Ridning, missionær og sidelæns doggy. Da vi var blevet godt gennemvåde og forpustede, tog hun gummiet af og suttede den af. Bagefter hyggesnak - hun havde ikke travlt og satsede på faste kunder, hvilket hun tydeligvis havde et vist held med (Jeg tager i alt fald en tur mere, næste gang). Fortalte lidt om sine studier hjemme i Sofia og den slags. 1 time + CIM = 150 €.

Alt i alt en dejlig dag, selv om der var sparsomt med piger.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt, vi fik set landskabet - og små, maleriske landsbygader. Og flere steder fik vi set nogen gange.

Det skyldtes måske også han havde problemer med GPS'en, og at jeg ikke kunne huske vejen (pinligt).

Del dette indlæg


Link til indlæg

Det er rigtigt, vi fik set landskabet - og små, maleriske landsbygader. Og flere steder fik vi set nogen gange.

Det skyldtes måske også han havde problemer med GPS'en, og at jeg ikke kunne huske vejen (pinligt).

​Det er umuligt at huske vejene udenad, jeg har altid en opdateret GPS med klub-POI med, alligevel lykkes det ofte at tage en forkert motorvejs-exit.

Områder er nu meget flot, man kan knalde ude i haven hos World det er et plus om sommeren :D

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes ikke vi nødvendigvis skal placere skyld for den rundtur vi fik ;)

Det var hyggeligt, men det var da dejligt at det lykkedes at få datasignal og få den helt korrekte adresse ind på GPS'en til sidst.

Det er i øvrigt et skønt område i det hele taget. Når man først rammer de små landeveje, dybe bakker, gamle middelalderbyer, så føler man sig hensat til en helt anden verden.

Uheldigvis var der nogen der hellere ville på FKK...

 

BB

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...