Hop til indhold

Yomi på Daisyclub

Featured Replies

Skrevet

Så fik jeg besøgt Yomi på daisyclub, der vil komme en mere fyldestgørende anmeldelse senere i aften. Men kort så er Yomi en skøn en som jeg skal besøge igen :-) 

Skrevet

Fantastisk. Det ser jeg frem imod :)

Skrevet

Ja kan sige nu at det er klart den bedste pige derfra jeg har været sammen med og det er vel snart 7 stk

Skrevet

Tak for for viden og det var rart at du havde en bedre tur på de asiatiske piger.:-)

Skrevet

Når så er det tid til den lovede anmeldelse.

Havde aftalt en tid denne gang så jeg var sikker på at komme til at møde Yomi, plejer nu ellers ikke at bestille tid med bare møde op og se hvad der er.

Kommer ind og bliver tager imod af hende som tager imod og bliver vist ind på værelset hvor jeg får at vide hun kommer om et øjeblik, og ganske rigtig kommer hun ind meget kort tid efter i det kostume hun har på i sine billeder. Tager mig lige et bad mens hun gør sengen klar og efter badet bliver jeg fulgt ind på værelset og får af vide jeg lige skal vente et øjeblik så ville hun være tilbage, tror lige hun skulle skylles og gøre sig klar. Så da hun kommer ind sider jeg nøgen på sengen og hun smider sit tøj og kommer over mod mig og begynder med et lille kys hvorfra hun går ned og sutter lidt på mine bryster mens jeg kan tage på hende skønne røv og på hendes okey store bryster. Så går der lidt tid med kys, sut og pille inden hun ligger sig op i sengen så jeg kan slikke lidt på hendes bryster mens jeg leger med hendes fisse, får sådan lyst til at smage hende så går ned mellem hendes ben og begynder at slikke hende, som er lækkert og dejlig våd bliver hun :) Nu vil jeg så til at have suttet min pik, så vi bytter plads så jeg ligger på ryggen og så går hun i gang med først at slikke på mine boller og langsomt med tungen går hun op mod min pik som hun slikker på begge sider af skaftet inden hun tager den i munden, hun sutter den helt i bund mens hun en gang i mellem lader sin tunge kredse rundt om pikhovedet. Efter lidt tid med at lege med min pik sætter hun sig oven på mig som om hun skal ride på mig og laver bollebevægelser oven på min pik hvilket er super frækt og pirrende mens vi kysser og jeg tager fat og klemmer om de dejlige bryster med hendes stive brystvorter :) efter det hopper hun ned og ligger sig ved siden af og jeg sutter mere på hendes bryster mens hendes negle køre rundt omkring på min krop på alt fra ben til nosser og pik. Så begynder vi at kysse lidt igen og hun tager fat og begynder at spille den af på min pik, kan mærke jeg er ved at komme og ber hende stoppe for skal også kneppe hende:) så hun finder gummi frem og sætter sig op og her kommer noget jeg ikke havde forventet, hun skulle ikke bruge glidecream før jeg kom op, hvilket var en super fed oplevelse bare at komme op i hende hvor hun var så våd at det bare kørte :) Det er første gang jeg oplevet det med en af deres piger. Men da jeg var ved at komme før så bliver det ikke til meget knep før jeg kommer desværre :( for det var virkelig lækkert at kneppe hende :) 

Så er tiden ved at være gået så smutter ud og får mig endnu et bad og får mit tøj på inden jeg smutter igen, men denne gang med det største smil på læben for det var klart det bedste sex jeg har fået på Daisyclub og har som sagt mødt en del af deres piger. Så Yomi skal jeg bestemt besøge igen inden hun er væk igen :)

Beskrivelse af Yomi er hun er ikke så høj, har gode store bryster som passer i en hånd og som er dejlige at tage på, er temlig sikker på de er ægte, hun er ikke så tynd som mange af de andre piger men der er ikke noget som sider forkert på hende, hun er en super smuk og fræk pige som jeg gerne ville have taget med hjem :D

Skrevet

MEn skynd jer hun er nemlig væk igen den 22 :(

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.