Hop til indhold

Massage huset i Randers

Featured Replies

Skrevet

Jeg har været i Massage huset 4 gange det sidste år.  Det ligger i Østergade i Randers. 

Jeg har fået en god og til tider hård massage.  Det har altid været af den unge pæne pige. Sidste gang var der dog en ældre dame der hjalp til

Jeg fik massage af begge to på samme tid

Altid med happy ending og mulighed for at tage på deres bryster

Skrevet

Hej.

lyder da dejligt, det har da ellers ry for at man ikke kan få noget ekstra derinde, er der andre der har fået ekstra på dette sted.

Skrevet

Hej Monty.

Ja, det kunne være dejligt at vide, om der er noget t hente der, og selvfølgelig også et script om pigen og prisniveauet...

Skrevet

Hej Monty og Aalborg. 

Jeg har læst tilbage i gamle indlæg her på siden.  Fandt en gammel tråd om samme emne.  Kan forstå at der har været andre der har fået ekstra der.

Det nye sted bag Sct Mortens kirken ejes af den gamle ejer fra Slotsgade. Jeg skrev vistnok Østergade. 

Om det er derfor at hun har åbnet et sted mere i Randers vidrs ikke.  Jeg tror ikke at hun arbejder i Massage Huset længere

Jeg kan dog med sikkerhed garantere for at jeg fik ekstra af de to der var der.

Venligst Ken

Skrevet

Ok så du har ikke været i massage huset i Østergade?

Men du har været i massage huset i Slotsgade?

Skrevet

Trucker.  Det er det samme sted.  Slotsgade og Østergade mødes lige der. Jeg tog fejl af gaderne. 

Beklager

Skrevet

Vi prøver lige med nogle facts.. Ejeren af MassageHuset har altid været den samme..

Hende der har åbnet butik bag kirken var kun ansat... Hun åbnede netop sin egen fordi der IKKE gives ekstra i Slotsgade og det var ikke blevet overholdt da ejeren var på ferie i en måned i 2014.. 

Så glem alle de "små historier" !!

Jeg kender både ejeren og hendes mand og hun kunne aldrig finde på at tilbyde nogen former for ekstra, tvært imod er flere blevet bedt om at gå fordi de har spurgt.. Desuden er butikken både video-overvåget (Kun i for-lokale) og lyd-overvåget.. Så hun var nok blevet skilt for længe siden hvis det var sandt..

Skrevet

B-one det giver også mere mening for mig hvis det skulle være sådan!

For så vidt jeg ved er det stadig den samme ejer i massage-huset. Er også lidt forvirret over at massagehuset altså navnet bliver kædet sammen

med en ny thaimassage bag ved kirken.

Men ærligt talt når man læser dette indlæg fra start, så er man jo ledt til at forstå at der gives ekstra i massagehuset i Slotsgade!

Men håber på lidt mere tydeliggørelse fra kenbi.

Skrevet

Jeg kan se at det der er ved at skei denne tråd vist er det samme som i en ældre tråd omhandlede samme sted. Der blev også stillet spørgsmålstegn ved tråd starter og hans udsagn. 

Jeg har ingen mulighed for at bevise at jeg taler sandt.  Hvorfor skulle jeg lyve om det ?

Jo der er video i for lokale.  Og der er mulighed for at betale med dankort. 

Jeg ved kun at den unge pæne kvinde der har været der i et år har givet mig afslutning. 

Jeg lukker tråden her.  I må gerne komme med alle jeres udsagn om mig og min tråd.  Jeg kommentere ikke mere i den. 

Ken

Skrevet

Det er ok kenbi, det var ikke for at angribe dig. Men snare om der var noget der misforstået hos mig. Jeg begyndte at tro at du måske hele tiden havde fået massagen bag ved kirken, og at det bare var en tidligere medarbejder eller ejer, fra massagehuset som du mente.

Og hvis du har læst tidligere tråde om samme sted, så har du sikkert også læst mine indlæg der. Om min overraskelse over at der tilbydes ekstra.

Det var egentlig bare det. Men hvis det er det du har oplevet, så er det vel sådan!

Skrevet

Vi prøver lige med nogle facts.. Ejeren af MassageHuset har altid været den samme..

Hende der har åbnet butik bag kirken var kun ansat... Hun åbnede netop sin egen fordi der IKKE gives ekstra i Slotsgade og det var ikke blevet overholdt da ejeren var på ferie i en måned i 2014.. 

Så glem alle de "små historier" !!

Jeg kender både ejeren og hendes mand og hun kunne aldrig finde på at tilbyde nogen former for ekstra, tvært imod er flere blevet bedt om at gå fordi de har spurgt.. Desuden er butikken både video-overvåget (Kun i for-lokale) og lyd-overvåget.. Så hun var nok blevet skilt for længe siden hvis det var sandt..

B-one det giver også mere mening for mig hvis det skulle være sådan!

For så vidt jeg ved er det stadig den samme ejer i massage-huset. Er også lidt forvirret over at massagehuset altså navnet bliver kædet sammen

med en ny thaimassage bag ved kirken.

Men ærligt talt når man læser dette indlæg fra start, så er man jo ledt til at forstå at der gives ekstra i massagehuset i Slotsgade!

Men håber på lidt mere tydeliggørelse fra kenbi.

​Der gives fuld gas af ejeren på stedet. Har selv oplevet det flere gange, også under 3 mdr. siden da jeg ikke vil gå i nærmere detaljer omkring tidsperspektivet.

Skrevet

Tak for det Volvodrengen

Skrevet

jeg synes I skal lade forretningen have det ry den gerne vil have, frem for at hamre på at i har ret. Lad nu B Ones statement stå. Ha(u)n har tilsyneladende agtindsigt fra 1. række. 

Skrevet

Prøvede bare at finde ud af hvor det var han mente, han havde fået det, fordi jeg gider ikke at gå forgæves hvis det var det jeg søgte!.

Skrevet

Så fik jeg prøvet massage huset i dag!

Meget sød dame der gav mig massage, det var ejeren der gav mig det. Mit første indtryk af stedet var et det er meget udiskret, altså inde i selve lokalet.

Det er ikke ligesom andre delt op i rum, men bare nogle rumdelere, dvs. man kan høre alt hvad der foregår og bliver ved siden af!.

Og så skal det siges at døren ikke bliver låst, så kunder kommer ind lige ved siden af briksen. Briksen er bare omgivet af forhæng. Jeg havde aldrig været der før, men tog bare underbukserne af, som jeg plejer. Det var ikke noget problem. Men synes bare det var træls at høre når en kunde kom ind, da som sagt døren ligger lige til massage briksen.

Massagen var ok, hun er meget sød. Men jeg fik ikke ekstra, og der var heller ikke tegn på. Der er mange der siger det, så efter at have fået tøj på, spurgte hende meget sagte, og bemærk meget sagte, da jeg kunne høre alt tale fra briksen ved siden af, så måtte de jo også kunne høre mig. Derfor spurgte jeg meget lavt om man kunne få ekstra en anden gang. Det sagde hun nej til, kun måske hj. Men hun er bange for politiet, så det var kun sjælden de gjorde det. I øvrigt så ringede hendes "Skat" mit i massagen.

Min erfaring sagde allerede inden jeg kom ind, at det nok var mere et rent massage sted. Og da jeg var inde, var stedet heller ikke specielt indrettet til mere, det er simpelt hen for lydt!.

Men måske som hun sagde kunne jeg måske! få hj.

Men må indrømme min forventning var heller ikke til andet, uanset hvad andre folk går og siger!.

Men ellers et fint sted! 

• 3 months later...
Skrevet

Jeg kan se at der er et par indlæg hvori det nævnes at der er videoovervågning i forlokalet  - skiltes der med at der er videoovervågning, - hvis ikke så er det vel ulovligt at gøre det?. Og er det kun i forlokalet at der filmes ???

Vil da ikke bryde mig om at få massage, og samtidig blive filmet..

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.