Hop til indhold

Recommended Posts

Hmm arbejdet kaldte mig til Århus for at få en order trumfet igennem skulle kun tag to dage men sidste dag sagde firmaet at de skulle bruge en dag mere, fuck tænkte jeg en dag mere væk fra mine normale jagt marker hvad fanden gør jeg …griber EB og gå den igennem og tro ikke mine øjerne med varmpia er i byen er lidt skeptisk , griber telefon og ringer ikke sikker på der er den samme men jo jeg kan kende hendes stemme, og jo det er fandem Pia som jeg hade en mege succes men hjemme i staden så uden nærmer betænknings tid bestille en time (det kunne jeg lige klare sidst) hehehe.. fik aftal tid og hvor jeg skulle køre hen og ringe igen for at få den rigtig adresse gjorde som jeg skulle fik adressen og WOW hvilket syn der møde mig jeg blev ikke skuffet lige som jeg husket det fra da hun var hjemme i staden når men nok om det til selve akten en masse kæleri og nusseri så gik hun ellers igang med at slikke og jeg hende men lige som sidst måtte jeg bed Pia om at tage det med ro ellers ville jeg komme men fik samme svar som sidst du har bestilt en og det skal du også få så hun forsatte jeg komme, fik en lille pause med kælerig så kom den store tur dansk/spansk creme pirrings DET KAN HUN FANDM FINDE ud af fuck hvor er hun god til det Hun kan fandem bruge sine patter  til noget som de nok ikke var ment de skulle bruges til af vor herre:D:D:D, så i forskellige stillinger få til sidst at hun rede mig til jeg komme igen.

Til sidst spurt hun om jeg ville have en gang ryk massage det sagde jeg ja tak til det kan hun sku også finde ud af jeg gik der far MEGET letter og lidt fattigere men en FANTASTIK oplevelse riger få jeg mulige for at møder hende igen så tager jeg den HUN ER FANTASTIK TIL AT BRUGER SINE PATTER :lol:

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest VarmePia

Tak for en god anmeldelse. Jeg er rigtig glad for den :) 

Knus Pia

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...