Hop til indhold

SEM tilbage

Featured Replies

Skrevet

Kl. 11.31 idag på annoncelight havde Smuk_Enlig_Mor annonce oppe om at hun tilbød aftaler med 40+ mænd, nu er den pludselig nede igen.

Nogen som ved hvorfor?

Det var tydeligt at det var hende, billeder stemte, priser, og hendes beskrivelse af sig selv.

Da hun sidst var aktiv havde jeg en aftale med hende men måtte springe fra af personlige årsager dengang, hvilket hun ved hvorfor.

Jeg ville have kontaktet hende her i aften, men annoncen er ikke aktiv længere..

Skrevet

Kl. 11.31 idag på annoncelight havde Smuk_Enlig_Mor annonce oppe om at hun tilbød aftaler med 40+ mænd, nu er den pludselig nede igen.

Nogen som ved hvorfor?

Det var tydeligt at det var hende, billeder stemte, priser, og hendes beskrivelse af sig selv.

Da hun sidst var aktiv havde jeg en aftale med hende men måtte springe fra af personlige årsager dengang, hvilket hun ved hvorfor.

Jeg ville have kontaktet hende her i aften, men annoncen er ikke aktiv længere..

​Måske er hun fuldt booket igen indtil jul ?

Skrevet

Kom bare igang. 

Hun er en oplevelse af de helt store at besøge. Også 2.-3.osv. gang. Velkommen tilbage SEM. :) 

Skrevet
  • Author

Kom bare igang. 

Hun er en oplevelse af de helt store at besøge. Også 2.-3.osv. gang. Velkommen tilbage SEM. :) 

​Det ved jeg at du synes :)

Undre mig blot over at når jeg søger på annoncelight så kommer annoncen ikke frem.

Skrevet

Undre mig blot over at når jeg søger på annoncelight så kommer annoncen ikke frem.

Det er Annoncelight, stil ikke så høje krav! 

Skrevet

Vi har tidligere fået forbud mod at skrive mere om SEM herinde, så indtil dette er ophævet er det vel ikke tilladt at skrive om hende? ;-)

Se indlæg

• 3 weeks later...
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.