Hop til indhold
Guest Opdageren

Søger ung og smuk pige der vil masseres

Recommended Posts

Guest Opdageren

Jeg er uddannet massør og kan godt lide indimellem at massere smukke, unge piger - hvor det er mig der nyder seancen.  Når jeg foreslår det på diverse klinikker, virker det altid som om det er enormt besværligt, fordi det ikke er en af de sædvanlige ydelser. Og priserne er som regel tårnhøje.

Det undrer mig at der ikke er nogle piger, der har lyst til at tjene på at blive masseret. De skal jo ikke andet end bare nyde - og det betaler vi mænd jo gladeligt penge for :-) 

Kender nogen her i forummet en ung og dejlig thai- eller dansk pige i Aarhus, der kan lide at modtage erotisk massage uden det nødvendigvis koster en bondegård. Det kan både være på deres klinik - eller hos mig (men det sidste er lidt besværligt at arrangere). Kom endelig med gode tip.

Jeg er i øvrigt også selv ret ung og lækker, hvis det ellers er noget de går op i :-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan da godt forstå at der ikke er nogen som vil masseres, kunne forestille mig det var ret grænse overskridende at blive masseret og befamlet af en man ikke tændte, på da der tydligvis er seksuelle undertoner i det du efterlyser, tror hvis det var, så fandt de deres egen massør som de følte sig tryg ved.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Aarhuselsker

Det er da aldrig nogen thai det har sagt nej når jeg har foreslået det. Med afdluttende kødelig forening, normal Århus priser. 

Gladjern. Du er på en side hvor vi taler om at besøge piger mhb på intimt samvær;) 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Opdageren

Ja, DetGladeJern, jeg forstår godt din pointe. Det er en både sand og sympatisk betragtning, som jeg også formåede at leve efter i de første 30 år af mit liv... Men eroguide handler nu engang om betalt samvær med "seksuelle undertoner" :-)

Aarhuselsker, det er også lykkedes mig utallige gange, med mange forskellige mix mellem massage og sex - og med lige så mange forskellige priser. Jeg har oprettet indlægget, fordi jeg håber måske at kunne ramme nogle ligesindede og dele nogle tips.

Som regel betaler jeg enten 500 kroner for knap en time, hvor vi begge er nøgne, men uden afslutning af nogen art. Eller 700 for en time med gensidigt oral. Jeg er ikke interesseret i sex og ender derfor aldrig med at skulle betale de 1000. Det er jo helt ok priser.

Men måske er der en pige et sted derude, der rent faktisk har lyst til at jeg kommer forbi  - til en lavere pris - så jeg har mulighed for at gøre det oftere. Det er dét jeg efterlyser. Jeg synes at 300 ville være en rimelig pris for en times massage - også selv om der er seksuelle undertoner.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...