Hop til indhold

Recommended Posts

http://daisyclub.dk/kiki

En tur forbi DaisyClub i dag. Valgte Kiki selvom Lisa havde fået gode ord med på vejen: https://www.eroguide.dk/forum/topic/36729-pragtfuld-time-med-lisa-fra-daisyclub/

Kiki er høj og flot, selvom de højhælede snyder vil jeg sige hun er pænt højere end det fleste piger fra Asien, jeg vil sige atletisk bygget. Jeg kunne vælge mellem Lisa, Kiki og en tredje pige som jeg ikke husker, men Kikis ansigt og krop tiltalte mig.

Jeg tog et bad samme med Kiki, som sikrede sig at jeg var ren ALLE steder. Herefter gik vi ind på værelset, og jeg syntes deres høje senge lagde op til at hun skulle have den bagfra, så efter at have slikket hende bagfra fik hun den. Godt soundtrack fra hendes side uden at overdrive, det satte en god stemning og hun var fræk og optaget af det der skete. Jeg havde kun bedt om en halv time, så der var meget der skulle nås. Om på ryggen med hende, og en 69er. Det skal siges at hun er naturligt behåret hvilket jeg ikke har noget problem med i dette tilfælde. Vi sluttede seancen i missionærstilling.

På 1-10 skala:

Stedet: 9

Kiki udseende: 8,5

Kiki indlevelse: 10

Kiki kan anbefales, men jeg kunne godt tænke mig at prøve Lisa også, så det bliver nok kun til denne ene gang med Kiki.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Flere gode anmeldelser på det seneste, så Daisyclub er helt klart på min to do liste og der er en tredje pige også.

Del dette indlæg


Link til indlæg

De skriver ikke noget om hendes alder. Hun er vel en del mere "erfaren" end de øvrige?

Sidst i tyverne tror jeg.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Havde ½ time med Kiki i går og kan kun bekræfte hun er en dejlig pige. Fik kys og kram, slik på bollerne og et godt vådt bj. Herefter fik hun lidt tunge som hun godt kan li' ;-) Derefter fik jeg lidt b2b og så måtte hun op på hesten og arbejde lidt for sagen... Afsluttede i missionær og så lidt mere kys og kram og massage for lige at komme ned på jorden igen.

Så jeg gik smilende og lettet derfra.

Til Dane: Det er nu ikke mærkeligt at de ikke viser ansigt. De vil nok gerne ha' lidt privatliv ? Kan iøvrigt oplyse at Kiki er et mix af Thailand og Malya, så hun er ikke japansk. Gør nu ikke noget, for hun er sød og køn og har nogle dejlige former.

Luskeren

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg skrev ikke noget om ansigt. Jeg skrev nøgen eller topløs. Man kan f.eks sagtens vise bryster uden at vise ansigt. Det lykkes fint på mange klinikker. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...