Hop til indhold
Gammel rotte

FKK status i Hamborg

Recommended Posts

Hej venner.

Arbejde fører mig til hamborg snart igen :-) , og jeg skal høre om der er nogen der kan give en opdatering på hvordan det står til i FKK klubberne  i Hamborg. Er Atmos kommet op i niveau igen, eller er det Harmonie jeg skal besøge? Eventuelt alternativer?? ;-)

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes at Atmos gennem mange år har holdt et stabilt niveau hvorimod Harmony har været mere svingende.

Jeg har inden for det sidste år besøgt Harmony ca. 8. gange mens det er blevet til 2 besøg på Atmos. .

Mit seneste besøg på Atmos var mellem jul og nytår 2014. Denne dag var der iflg. Hjemmesiden 7 piger tilstede på Harmony, 2 af de etablerede og 5 nye uden foto. Jeg valgte i stedet Atmos hvor der var 20+ piger tilstede. Det blev en rigtig god aften.  

Tænkte efterfølgende hvorfor vælger du som oftest Harmony frem for dette. Svaret er den altid opdaterede liste over tilstedeværende piger. Hvis favoritterne (Ada, Claudia& Nicole) er tilstede på Harmony, hvorfor så gamble med Atmos.?

Fik Atmos en lignende funktion så jeg kunne se at mine favoritter (Susi & Irina) Var tilstede på Atmos ville det nok tippe over til Atmoses fordel.

Men de to klubber er i mine øjne meget lige.

Reelle alternativer i Hamburg? Nej ikke mig bekendt.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Oralis voluptatem

Jeg var på Harmony i går eftermiddag og aften. Og uden at jeg talte efter vil jeg tro der var 20-22 piger. Og der var som altid en del piger fra øst Europa, men der var også nogle piger fra syd Europa og nogle Tyske piger. Visuelt var der tale om meget høj kvalitet (efter min smag). Der er en del nye piger på Harmony, men der var en fotograf forbi i går. Så mon ikke der meget snart kommer nye billeder på hjemmesiden.

Jeg har ikke nogen erfaring med Atmos eller Babylon så kan ikke sammenligne med disse klubber. Men mit besøg på Harmony i går var rigtig godt og jeg kommer der gerne snart igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Harmony fredag eftermiddag-aften. Alt var godt, Smukke piger, lækker mad og god service. var dette også tilfældet på Atmos ? Hvo Knows? (Jeg tror det) Babylon der har jeg aldrig været, jeg læner mig meget op af andres andmeldelser og Babylon har kun fået dårlige. Ville være skønt om en eller anden ville besøge stedet igen og opdatere os…

Redigeret af Dilbert

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Harmony fredag eftermiddag-aften. Alt var godt, Smukke piger, lækker mad og god service. var dette også tilfældet på Atmos ? Hvo Knows? (Jeg tror det) Babylon der har jeg aldrig været, jeg læner mig meget op af andres andmeldelser og Babylon har kun fået dårlige. Ville være skønt om en eller anden ville besøge stedet igen og opdatere os…

​Du må tage en for holdet :) jeg har været på Babylon...

Del dette indlæg


Link til indlæg

En eller anden må tage en for holdet, om det bliver mig? Måske. Skal til Hamburg igen om fire uger. Måske skal jeg prøve det usikre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg var på Harmony i går eftermiddag og aften. Og uden at jeg talte efter vil jeg tro der var 20-22 piger. Og der var som altid en del piger fra øst Europa, men der var også nogle piger fra syd Europa og nogle Tyske piger. Visuelt var der tale om meget høj kvalitet (efter min smag). Der er en del nye piger på Harmony, men der var en fotograf forbi i går. Så mon ikke der meget snart kommer nye billeder på hjemmesiden.

Jeg har ikke nogen erfaring med Atmos eller Babylon så kan ikke sammenligne med disse klubber. Men mit besøg på Harmony i går var rigtig godt og jeg kommer der gerne snart igen.

​Det var da ærgerligt vi ikke fik hilst på hinanden, jeg kan bekræfte dine iagttagelser.

Så en ny pige der blev vist rundt af receptionisten, desværre kom hun ikke ind til os.

Prøvede som altid Nicole, super time , Marry en OK oplevelse uden at det helt ringede, også til slut ren ponosex med Martha.

Dejlig aften.. Så godt da jeg kørte hjem en dansk bil på P pladsen.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr

Mary er meget svingende. Man kan virkelig få super sex men også en lidt kedelig omgang alt efter hendes humør.

er begyndt at fravælge hende, nu er hun også prøvet :-) har pt ingen favoritter på Harmony, plejer gerne prøve nogle af de nye

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

hold da op 11,43 og kun 1 pige på arbejde….

​Ja ja de havde jo lige åbnet, nu er der da 6 piger mødt ind, flere kommer til inden kl. 16.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...