Hop til indhold
John41

Mørk fræk sag i Vejle

Recommended Posts

Vågnede tidlig her til morgen og kunne mærke der manglede lidt spænding.

Jeg faldt over denne: http://side6.dk/resultatside/?q=honey

Tog hurtig kontakt og fik en aftale i hus.

Jeg ankom til stedet(boligblok i Vejle midtby) ringede på og en fræk mørk sag åbnede. Jeg blev lidt glad da jeg kunne genkende hende fra billederne.

Jeg havde på forhånd aftale 30 min cocktail, men hun gjorde mig klart at hun ikke var til GFE, selvom det stod i annoncen.

Det var helt ok med mig. Jeg er over 40 med 1 1/2 kg for meget på kroppen, og hun er i starten af tyverne, så fair nok hun ikke gad kysse med mig.

Hun var indlevende og hold da fast en stram våd mis hun havde. Ingen brug af glidecreame :-P Under akten var hun i gang med at ride mig, da hun pludselig stoppede op og begyndet at kysse mig dybt. Jeg tror faktisk det var fordi hun fik orgasme.

En super overraskende oplevelse, og dem har der ikke været mange af med mørke piger.

Stedet 7/10 (mange boligblokke i området)

Blow 7/10

Sex  8/10 (Kysset gjorde en forskel)

Pris 700.- for 30 min

Del dette indlæg

Link til indlæg

Tvivler på at billederne er ægte, da de findes mange steder på nettet. Men hvis hun ligner meget, er det da ikke helt dårligt ;) 

Er blow desuden uden gummi?

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hele er med gummi :)

Hun taler engelsk.

Om billederne er 100% ægte ved jeg ikke. Men kropsbygningen, størrelse på bryster er det samme som billederne, og da jeg stod der var jeg meget sikker på at det var hende fra billederne.  Det er ihvertfald "close enough":-P

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...