Hop til indhold
Guest stump

Hun sagde: "De fede vil kun slikke fisse"

Recommended Posts

Guest stump

Nu vil jeg ikke ødelægge den anden tråd om slankekure. Men her kommer en historie fra det virkelige liv i Phuket.

Jeg havde en god bekendt, som havde fået sig en kæreste, han betalte for de tre første gange han var i seng med hende, men så blev de "forelskede", hun flyttede ind, fik det hun og hendes familie havde brug for, mod at hun ikke gik med andre fyre.

De var jo forelskede, et rigtigt par, og så var man ikke hinanden utro!!!!

En dag opdagede mi bekendt så, at kæresten pludselig havde ret mange penge. Og efter lidt diskussion, kom det frem, at hun havde haft tre mænd den dag, og dagen før.

Men hun mente ikke at hun havde været ham utro.

"Fede mænd vil kun slikke fisse, og have den gokket af. Deres pikke kommer aldrig ind i min kusse, så ergo, jeg har ikke været dig utro. Og vi har brug for pengene."

Det er 15 år siden, Jeg siger ikke at hun havde ret, men hver gang jeg ser en 38 kg frækkert med en fyr som ham jeg bruger i mit profilfoto, så tænker jeg på bemærningen/ en luders forsvar, nede fra Phuket.:-D

God søndag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

ja selvfølgelig tænker du det... det er der da ingen der kan blive overrasket over længere.... 

 

rigtig fabelagtig søndag til dig også

Redigeret af Jasmin

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...