Hop til indhold

Steffanie - Voervadsbro

Featured Replies

Skrevet

http://side6.dk/resultatside/?q=steffanie

Fredagens opgaver i smilets by Århus gik ligesom K.. i karry, og det resulterede i at dagens opgaver var afsluttet før tiden....lækkert weekend :-P

Men hvad kunne man lige bruge et par timer på..jooo man kunne ligge vejen forbi Voervadsbro...denne skønhed på billederne det kunne ikke passe, men det skulle konstateres om det var hende man kunne jo altid køre igen...så havde ikke de store forventninger.

Fik en aftale med telefondamen om at ville komme forbi om 30min...no probs, telefondamen snakkede iøvrigt rigtig godt Engelsk, og det er ikke Steffanie man snakker med hun kan nemlig ikke en dyt Engelsk, så al vigtig kommunikation med hende foregik via en translate tablet.

Ved ikke lige hvad de er ved at lave i Voervadsbro, om det er metroen de ved at føre igennem byen... hele byen er gravet op så det er næsten umuligt at få parkeret, men vel ankommet til hoveddøren uden de helt store forventninger.....meeen hold op hvor en skønhed man blev modtaget af, har efterfølgende studeret billederne grundigt, og er kommet frem til at det er hendes billeder....skønt, så steg temperaturen godt nok et par grader...super flot model type, lækker krop en man vender sig om efter på gaden wauuu...

Steffanie er mulat halv Italiener/Spanioler så kommunikationen med hende er lidt problematisk, men efter at have fået de vigtigste aftaler på plads kunne der blive koncentreret om det sjove heheh :P..en rigtig god indlevelse, næsten en total GFE oplevelse det lykkedes at komme hele kloden rundt..afsluttede i det græske ;-)

Alt i alt en rigtig god oplevelse, og dejligt når man oplever at der bliver brugt oprigtige billeder i annoncerne.

Grækeren.

Skrevet

Super sjovt, for billederne er Kara Anderson, men derfor kan hun jo godt være lækker. Viste ikke at de havde fået telefondame. Normalt er det et gammelt bånd man får, eller pigen selv. Sidste jeg var forbi, idet det samme "vejrarbejder" - rod, var det pigen selv jeg SMS'ede med. Jeg smed nu bilen nede ved kanoholdepladsen og gik der op. Det værste ved Voervadsbro er nu når man står ved fordøren. Det virker lidt som en scene - og her kan man virkelig tale om at blive udstillet ;-)) Tror jeg tager turen forbi i dag, og ser om jeg får samme tur som dig, lyder lækkert...

Redigeret af Helot

Skrevet

Super sjovt, for billederne er Kara Anderson, men derfor kan hun jo godt være lækker. Viste ikke at de havde fået telefondame. Normalt er det et gammelt bånd man får, eller pigen selv.

​Du har sikkert ret i at det er Kara Anderson der er afbildet...men når man ser billederne første gang i annoncen, og har en forestilling om pigen... til det man møder er ligheden temmelig stor, når man kommer hjem og ser billederne igen, og mener det kan være hendes egne billeder...ps hvis det er noget der kan pisse mig af er det når der bliver brugt fake billeder...da Steffanie ikke kan et eneste ord Engelsk er der nok en grund til at der er telefondame på, i øvrigt en temmelig behagelig person....og ja hoveddøren virker som en scene ikke så behageligt...god tur, glæder os til at høre nærmere ;-)

Skrevet

Hejsa hvad gav du for den halve Time? 

​800 kr for det vi aftalte..hvor lang tid hmmm ved det ikke, det var stille og roligt, det tog den tid det nu engang tager...;-)

Skrevet

Jeg var ved hinde igår og gik med uforrettet sag, det er bestemt ikke hinde fra billederne, den pige jeg mødte var 20 kg større.

Skrevet

stdet står over for en større renovering

Skrevet

Ville ikke være fråseri -  trods brand... tænke jeg lige højt... 

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.