Hop til indhold
Pedro123

Chikita Aalborg

Recommended Posts

Guest Aalborg

Hej Pedro.

Jeg syes du skulle tage en prøvetur og så komme med din anmeldelse. Andre kunne måske også være interesserede, når de ser din anmeldelse.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hun er nævnt herinde før , har selv besøgt hende super sød pige som fortjener respekt , og jeg giver Aalborg fuld ret

besøg hende og kom med en anmeldelse , der er snart ikke andet en medlemmer her på siden der vil vide , og spørg

om alt muligt også selv om pigerne er blevet anmeldt.

Der er altid lige en der skal vide noget mere , kom nu ud i verden og oplev noget

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt chikita for et par uger siden. det var en af de bedre oplevelser jeg har haft. hun var meget imødekommende og kiggede bestemt ikke på uret. Da jeg kom blev jeg vist hen til en seng og tog mit tøj af. Lidt efter kom hun og inden jeg havde set mig omkring havde hun min pik i munden det gik faktisk så hurtigt at jeg ikke nåde at bede om at få kondom på. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg har besøgt Chikita, hvor jeg købte en halv time til 1000 kr. Stedet er en privat lejlighed, hvor jeg mødte en noget nysgerrig nabo i elevatoren. Chikita ser ud til at have indiske aner. Hun er slank - dog med lidt mave og små hængende bryster. Hun er sikkert 30 år. Både fransk og dansk var i topklasse. Det var en rigtig GF oplevelse på allerbedste vis.

 Jeg vil gerne komme igen

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha så skulle du have  ventet. 

I dag tager hun 700 for 30 min på annoncelight. 

Og 1150 for em time.

 

Virker lidt desperat efter kunder når de sænker prisen så meget.. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Besøgte hende i dag, hun er kanon sød og rigtig smuk, hvis man kan li sådan et lille nips. Sex og GF helt i top. Wauw. Og hun kysser rigtig godt. Hende vil jeg se igen. 

Måske nogen af de private piger herinde kører rabat nu for de har snart skole børn hjemme i 7 uger. Sååå Benyt jer af hendes gode tilbud venner og behandle hende ordentlig. 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...