Extroox 44 Skrevet 15. Maj, 2015 Jeg kunne godt tænke mig at opstarte et SD-forhold, men har ikke lyst til at binde mig for flere uger, idet jeg snart forlader landet i 3 mdr.Tænkte om der er nogen der har fået kontakt informationer på nogle piger inden for relativt kort tid. Man kan jo få sådan et 3 dages medlemsskab meget billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Bebop 9520 Skrevet 15. Maj, 2015 (edited) Inden for et 1-måneds medlemsskab fik jeg telefonnumre på 4-5 stykker. Nogle af dem gik det ret hurtigt med. Mest de semiprof - ikke så overraskende. Dem som var mere amatør-agtige tog det vist lidt længere tid med. Redigeret 15. Maj, 2015 af Bebop 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
HG Wells 400 Skrevet 16. Maj, 2015 jeg har også fået numre på en del piger derindefra. Min erfaring er at det ikke er så tricky igen. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Extroox 44 Skrevet 16. Maj, 2015 Jeg er tilmeldt og har også fået nummer eller mail på 2 kvinder som jeg godt kunne tænke mig at se.En 3. Har fået mine kontaktoplysninger efter vi har haft en god dialog, men hun har endnu ikke skrevet til mig 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sep 2 Skrevet 22. Maj, 2015 Jeg mødes ikke med nogen jeg ikke har tlf. nr. på... det stiller jeg som krav, efter jeg tog afsted til et møde med en hvor vi skulle mødes ved et supermarked i nærheden afhvor hun boede.. Ventede og ingen mødte op..og uden tlf nr. kunne jeg ikke gøre så megetDerfor er det en regel for mig. Men man skal så også respektere at de fleste ikke gider man ringer og skriver i tide og utide 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest UerfarenM Skrevet 22. Maj, 2015 Det er jo et bredt udvalg af personer, der er derinde, så det varierer selvfølgelig, men jeg har fået telefonnumre på en del derinde. To af dem gav telefonnummer meget hurtigt og uden opfordring, da de hellere ville skrive per sms. Det afhænger nok også meget af, hvordan du virker som person. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
cooperdk 284 Skrevet 24. Juni, 2015 Jeg har en del numre.Men det er IKKE i orden at videregive private oplysninger, herunder telefonnumre, uden tilladelse. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg