Hop til indhold
Extroox

Er det muligt at få deres tlf-nummer?

Recommended Posts

Jeg kunne godt tænke mig at opstarte et SD-forhold, men har ikke lyst til at binde mig for flere uger, idet jeg snart forlader landet i 3 mdr.

Tænkte om der er nogen der har fået kontakt informationer på nogle piger inden for relativt kort tid. Man kan jo få sådan et 3 dages medlemsskab meget billigt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Inden for et 1-måneds medlemsskab fik jeg telefonnumre på 4-5 stykker. Nogle af dem gik det ret hurtigt med. Mest de semiprof - ikke så overraskende. Dem som var mere amatør-agtige tog det vist lidt længere tid med.

Redigeret af Bebop

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg er tilmeldt og har også fået nummer eller mail på 2 kvinder som jeg godt kunne tænke mig at se.

En 3. Har fået mine kontaktoplysninger efter vi har haft en god dialog, men hun har endnu ikke skrevet til mig :)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg mødes ikke med nogen jeg ikke har tlf. nr. på... det stiller jeg som krav, efter jeg tog afsted til et møde med en hvor vi skulle mødes ved et supermarked i nærheden afhvor hun boede.. Ventede og ingen mødte op..og uden tlf nr. kunne jeg ikke gøre så meget

Derfor er det en regel for mig. Men man skal så også respektere at de fleste ikke gider man ringer og skriver i tide og utide

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest UerfarenM

Det er jo et bredt udvalg af personer, der er derinde, så det varierer selvfølgelig, men jeg har fået telefonnumre på en del derinde. To af dem gav telefonnummer meget hurtigt og uden opfordring, da de hellere ville skrive per sms. Det afhænger nok også meget af, hvordan du virker som person.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...