Hop til indhold
Morten1981

En stor tak

Recommended Posts

Alle dem der har fristet- dog resterer nogle. Men jeg går nu efter kvalitet frem for kvantitet ;) :) :):);)    

Det er det der med at være tilstede i øjeblikket, i  stedet for at være der et øjeblik  

 

​I hele din købesex karriere har du aldrig mødt en pige som ikke syntes om sit job som GP, det finder jeg svært at tro på... men hvis det er en håndfuld faste piger som du besøger tja så er du nok ikke repræsentativ.

Del dette indlæg


Link til indlæg

​I hele din købesex karriere har du aldrig mødt en pige som ikke syntes om sit job som GP, det finder jeg svært at tro på... men hvis det er en håndfuld faste piger som du besøger tja så er du nok ikke repræsentativ.

Eller også er jeg netop repræsentativ- uden Duracell

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har tanken om varm luft aldrig strejfet dig ? ​

​Morten skrev i den gamle tråd, at han havde arbejdet og beskæftiget sig meget med disse problematikker. Dog ville han ikke ud med, hvad det præcis var han havde gjort.

Ligeledes lod han det skinne igennem, at han havde et kendskab til besøg hos glædespiger, idet han lod alle os købere være en del af sit eget "vi". Men det var muligvis "vi mænd", han mente. Han har dog aldrig været rigtig konkret på dette punkt. 

Hans nedladende ord til de piger her på EG, som har nægtet at være en del af hans offer-projekt taler for sig selv. 

Men derfor kunne det da alligevel tænkes, at Morten havde en lidt mere kvalificeret pointe.

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har været sammen med rigtig mange piger og oplevet piger som ikke er glade for deres job og havde indrømmet det.

​Det er der bestemt ingen tvivl om. Jeg har muligvis ikke samme imponerende besøgsfrekvens som dig, men jeg har erfaret en del, der lignede.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har været sammen med rigtig mange piger og oplevet piger som ikke er glade for deres job og havde indrømmet det.

Jo da. Så må jeg give dig det råd at focusere på at udvælge, end på at få tælleren til at gå amok med tomme oplevelser. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har ingen problemer at udvælge gode piger, men jeg elsker piger så nogle gange løber jeg ind i en som ser godt ud men er ikke afklaret med jobbet.

​Hvorfor hører vi aldrig om dem? Du er da ellers altid helt fremme i skoen, når du forsøger at udfritte mig om, hvem jeg besøger.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Jeg har ingen problemer at udvælge gode piger, men jeg elsker piger så nogle gange løber jeg ind i en som ser godt ud men er ikke afklaret med jobbet.

Ja det med at gå efter udseende er overfladisk, og misfører ofte. Det smukke er mellem ørene Nille. 

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider I ikke lige.... Jeg er helt sikker på, at Nille er vild efter at oprette en tråd i Tysklands-forummet om enkelte rumænske piger, som af uransagelige årsager ikke var lykkelige på de Kropskulturklubber, han frekventerer

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider I ikke lige.... Jeg er helt sikker på, at Nille er vild efter at oprette en tråd i Tysklands-forummet om enkelte rumænske piger, som af uransagelige årsager ikke var lykkelige på de Kropskulturklubber, han frekventerer

​Det var også været med danske piger. Men vi taler vel ikke kun om danske piger, men købesex generelt.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Det var også været med danske piger.

​Ja, netop. Det findes. Og vi to ved det godt. Og vi ved også, hvor vi ved det fra. Og jeg ved godt hvor du ved det fra (sådan da). Og du kan sikkert også godt regne ud,, hvor jeg ved det fra (sådan cirka)

Men jeg ville egentlig gerne vide, hvor Morten vidste det fra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg siger kun hvem jeg knalder til nære venner :P

 

​Hvorfor forventer du så, at jeg skulle handle anderledes? :P

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...