Hop til indhold
Morten1981

En stor tak

Recommended Posts

​Fordi at du og -klikken- trykkede på alle mine svar og indberettede dem til Admins som om det var spam

Tak for svaret.

Du tager så fejl. Jeg har ikke anmeldt dig, og jeg er ikke medlem af nogen klike.

Derimod har jeg åbent udfordret dine efter min mening overdrevne påstande og urimelige synspunkter en del gange, og hver eneste gang er du på forunderlig vis forsvundet uden at føre diskussionen til ende, for så blot at dukke op til overfladen et andet sted med de samme påstande og synspunkter. 

GF

  • Synes godt om 3

Del dette indlæg


Link til indlæg

AKA Morten - stop nu dig selv. Det er sgu patetisk. 

​Er det ikke naturligt at svare på spørgsmål?

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du læser efter så er der masser der er uenige i den karantæne jeg har været tildelt men du har sikkert ikke set de tråde der har været oprettet af brugere der fandt det urimeligt at jeg blev udelukket - det er utroligt at der ikke er et hav af brugere fra klikken der allerede nu liker dine skriv

 

​Jamen Morten, de "masser" er da velkomne til at have deres meninger. Jeg skrev for så vidt bare at jeg er enig med administrationen. Hvis der er en klike herinde, er jeg vist desværre ikke medlem. Dette er så en opfordring til kliken om at invitere mig !!!

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Er det ikke naturligt at svare på spørgsmål?

Læs lige mit indlæg en gang til. Slå evt " patetisk" op. 

Det er tåkrummende pinligt. 

Det er lige som om du slet ikke reflekterer over svarene du får. 

Nøjagtig på samme vis som Titman. 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Læs lige mit indlæg en gang til. Slå evt " patetisk" op. 

Det er tåkrummende pinligt. 

Det er lige som om du slet ikke reflekterer over svarene du får. 

Nøjagtig på samme vis som Titman. 

Vi lader dig få det sidste ord i denne tråd for den er ved at udvikle sig til noget værre svineri

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Altså .... du blev udelukket et stykke tid. Not the end of the world, is it? Retfærdigt eller uretfærdigt? Jeg aner det ikke. Men jeg ved at der findes lang mere uretfærdige ting der rammer mennesker der ude - i det virkelige liv.

Så kan vi ikke bare holde den her?

Skriv om noget andet hvis du har lyst, men spørgsmålet kring hvis du er blevet uretfærdigt behandlet herinde har begrænset interesse. Jeg er også blevet vred over admin nogle gange, men i det lange løb så ..... løber det jo fint videre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Til ledelsens mulige overvejelse?

Politik 15.05.2015 kl. 10:36
Borgmester holder folkemøde-dør åben for Gyldent Daggry
Viceborgmester foreslår, at Wilders og græsk ultranationalist henvises til en lokalitet uden for folkemødepladsen.
http://jyllands-posten.dk/politik/ECE7707778/Borgmester-holder-folkemøde-dør-åben-for-Gyldent-Daggry/

Giv Morten hans helt eget forum på EG, så er vi selv ude om det, hvis vi ikke kan holde os fra ham :smile:

Venlig hilsen
Rejsenetværk

Redigeret af Rejsenetvaerk
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Morten, du påstod i dette forum for prostitution, at 98% af pigerne har været udsat for incest. Det er da svært at tage seriøst. At du så skriver at det er ren forretning bagefter- det hænger jo ikke sammen. 

Selvfølgelig vil du da få modstand på sådanne udtalelser. Du svømmer lidt ml at ville redde nogle piger og samtidig hader du dem lidt? Du virker lidt småbitter og påståelig uden at underbygge det med noget seriøst. 

  • Synes godt om 17

Del dette indlæg


Link til indlæg

Uha denne tråd bliver sprængfarlig...

Bliver? Det var den allerede fra starten af.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

​Uha gør jeg det ?

Nej, det jeg gør er at henvise dig til de tråde som du fik stuearrest for. For jeg er ret sikker på du godt kan læse. Det er nogle af de sidste inden der er 14 dages pause i skriveriet, hvis du skulle være i tvivl ;)

Morten er en entusiastisk og vred ung mand - efter hans Nick at dømme er han 33/34 år. Man må med misundelse se på de unges entusiasme, men samtidig konstatere, at de ikke er rundet af tiden og erfaringen.

Morten skriver, som han gær, fordi han er optaget af den hellige ild og vil kæmpe for "sagen". Desværre er han som andre unge ikke i stand til at se ud over sin egennæsetip og til at veje argumenter op mod hinanden.

På EG har Morten ca. samme relevans som Geert Wilders og Gyldent Daggry har på Folkemødet.

  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

hvis du læser efter så er der masser der er uenige i den karantæne jeg har været tildelt men du har sikkert ikke set de tråde der har været oprettet af brugere der fandt det urimeligt at jeg blev udelukket - det er utroligt at der ikke er et hav af brugere fra klikken der allerede nu liker dine skriv

 

​Det ser ud til, at EG er ved at få sig en ny martyr.

Del dette indlæg


Link til indlæg

HALLELUJA så kører det igen, ganske som det plojer. Hvorfor lave om på det, bare se at få låst denne tråd også, rigtig flot IGEN

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Er der nogen som ved hvor anmeldes knappen er, for denne tråd er da endt i en god gang mudderkastning, og alle vil have det sidste ord såvidt jeg kan se.

 

Edit: Har fundet den da jeg tog brillerne på og kunne se den svage tekst ud for indlæggets alder. :shock:

Redigeret af Gæst

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mon ikke denne Morten nemt bliver til fast arbejde for ledelsen, hvis ikke han enten bliver smidt ud, eller får sin sit helt eget "Speakers Corner" på Eroguide.dk?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja mon ikke denne Morten nemt bliver til fast arbejde for ledelsen, hvis ikke han enten bliver smidt ud, eller får sin sit helt eget "Speakers Corner" på Eroguide.dk?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

Ja det er vel bare at der er en der laver en afstemning med det formål at få smidt en bruger ud, man ikke kan lide, det er jo set før, ikke sandt.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Redigeret af BigDick
  • Synes godt om 1

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er vel bare at der er en der laver en afstemning med det formål at få smidt en bruger ud, man ikke kan lide, det er jo set før, ikke sant.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

Det er jeg ikke sikker på, du har ret i.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er vel bare at der er en der laver en afstemning med det formål at få smidt en bruger ud, man ikke kan lide, det er jo set før, ikke sandt.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

​Det kører stadig i samme rille, - jo da :*) 

 

Mvh

Åe - stadig ikke på tabletter. 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

der burde være plads til alle, og et eller andet sted er det sørgeligt at på et anonymt forum at det ikke bliver respekteret, det er som om at der sidder nogle nick's  og venter på at de kan angribe andre der ikke lige falder i deres smag....adm vil have der skal være højt til loftet hvorfor så ikke give plads til alle ????? ...eller er det ikke sådan at der er nogle få herinde på EG der med deres nedladende attituder, og sure til tider bitre indlæg er med til at ligge en negativ stemning....i denne tråd behøver man ikke lede længe.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Grækeren

Læs lige mit indlæg en gang til. Slå evt " patetisk" op. 

Det er tåkrummende pinligt. 

Det er lige som om du slet ikke reflekterer over svarene du får. 

Nøjagtig på samme vis som Titman. 

​Nu da Titman desværre ikke er her længere....

Redigeret af Grækeren

Del dette indlæg


Link til indlæg

der burde være plads til alle, og et eller andet sted er det sørgeligt at på et anonymt forum at det ikke bliver respekteret, det er som om at der sidder nogle nick's  og venter på at de kan angribe andre der ikke lige falder i deres smag....adm vil have der skal være højt til loftet hvorfor så ikke give plads til alle ????? ...eller er det ikke sådan at der er nogle få herinde på EG der med deres nedladende attituder, og sure til tider bitre indlæg er med til at ligge en negativ stemning....i denne tråd behøver man ikke lede længe.

 

​Der er plads til alle men du kan ikke forhindre folk i at skrive deres meninger om folk som de kan lide eller ikke lide. Så på den måde har "folket" en magt herinde.

Har man ikke lyst til at være her kan man bare smutte.

Redigeret af Nille

Del dette indlæg


Link til indlæg

AKA Morten - stop nu dig selv. Det er sgu patetisk. 

​Det skulle komme fra dig af;) Manden har været chatspion og har haft 2 profiler til det ene formål at lave ballade og slid osv.:cry: Lav nu være kaste med sten når du selv bor i et glashus;) Har så travlt med andre, hvordan de skal opføre sig, når du er selv er  alt andet end en engel :evil:  

  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg

Kære Alle, inklusive Morten

Jeg er af den mening, at Morten skal have mulighed for at debattere her på lige fod med alle andre.

Jeg er samtidig af den mening, at han på lige fod med alle andre må tåle at blive modsagt og udfordret og (hvis han bliver perfid eller personlig) irettesat og (hvis han forsvinder fra emnet, når han bliver udfordret) hånet.

Derfor:

Lad ham nu få lejlighed til at starte på en frisk.

Mon det så ikke går bedre denne gang?

Jeg tror det.

GF

Redigeret af Good Fun
  • Synes godt om 2

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Ja mon ikke denne Morten nemt bliver til fast arbejde for ledelsen, hvis ikke han enten bliver smidt ud, eller får sin sit helt eget "Speakers Corner" på Eroguide.dk?

Venlig hilsen

Rejsenetværk

​Jamen Rejse dog... Nu fremstår du jo selv som et pragteksemplar for enhver moderation gennem tiderne..

:smile:

Ja det er vel bare at der er en der laver en afstemning med det formål at få smidt en bruger ud, man ikke kan lide, det er jo set før, ikke sandt.

Venligst Landsbytossen - nu med tablet

BigDick, du skulle måske huske på, at man nemt kan komme til at jokke i spinaten​..:smile: Du er ret kontant i dine udmeldinger, trods du selv har begået en handling som er uforstående for mange..!

;-)

Morten, hvis man vælger at fokusere udelukkende på den tråd, som til sidst gav dig karantænen, vil jeg give dig helt ret. Du blev offeret i en cocktail, af grøn og vag moderation, samt et særdeles ucharmerende indlæg som desværre fik mange like's... Eller vi kan kalde dem "Kick's".

Men herfra er du altså nød til at bringe noget brugbart op til overfladen. Når du vælger et så kontroversielt indlæg, på et forum hvor langt de fleste aktive lyserøde, er afklaret og velfungerende, er du nødsaget til og titte lidt mere frem med dine guldkorn. Det nytter ikke at trække sig i skjoldet, når du først har stukket fingerne i hvepsereden. Det begynder at virke for "nemt" med disse beskyldninger, når du ikke kan fremlægge nogle veldokumenterede facts, og bare bliver bag skærmen som Morten.

Jeg er også tæt på denne verden, og har den inde på livet hver dag. Jeg ved, man godt kan ha et bijob som glædespige, og samtidig være en velfungerende kæreste, mor, kvinde og i besiddelse af stresset job ved siden af..;-) Men Men Men, sådan ser det ikke ud for flertallet er jeg bange for. Man har erkendt det i regeringen med et hjælpeprojekt til 46 mill,-. Trine Tease har tidligere beskrevet en del elendigheder, så jeg syntes at det er vigtigt at fokusere på flertallet, når vi diskutere om trivsel eller ikke trivsel i prostitutionsbranchen.

Jeg er sikker på at de velskrivende piger herinde, udemærket er klar over, at der i branchen findes mange sølle skæbner, og jeg forstår også godt de ikke vil stryges over din tættekam, for inderst inde ved vi jo alle godt, at piger med store kvaler og måske et misbrug, ikke gør deres sorte version synlig herinde...Det siger vist sig selv.

Jeg undre mig en sjælden gang, over at "Nogen" eller måske SIO, ikke har benyttet sig af Eroguide.dk som talerør i prostitutionsdebatten. Herinde er der jo mange eksempler på piger som trives, og som efter min mening sender de signaler der er behov for. I den sidste ende er det jo kun gisninger vi mænd kan bidrage med. Vi har ikke smidt os på ryggen for ussel mammon, og der ligger den store og væsentlige forskel jo i den sidste ende. 

Jeg mener nu godt at offentligheden og prostitutionsdebatten, vil kunne tage en flok lyserøde piger alvorligt. I skal kunne bevare jeres anonymitet, og kunne udtale jer som en sammenslutning/forening eller gennem talskvinde. Forummet er blevet så stort og brugt vidt omkring, at jeres troværdighed nok skal bestå med den opbakning, der uden tvivl vil komme herfra.:)

 

VH Ludvig.

 

Redigeret af Ludvig
stavefejl, måske ikke dem alle..:-)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

×
×
  • Create New...