Hop til indhold
Tony_Hawk

Maya i kolding 2. gang

Recommended Posts

Hej Allesammen

Jamen så var jeg et smut i Kolding igen, og tænkte at jeg havde lyst til at prøve den søde og smilende maya igen, og man bliver ikke skuffet når hun træder ind af døren. Smuk og smilende og utrolig nem at snakke med:-)

Hun smider tøjet og så står den på kys, kæl og endda finger til hende, hun går så igen med det super franske, og selvom hun ikke tager den dybt gir hun et utrolig fugtigt og lækkert BJ, så skulle gummiet på, og maya rejser sig for at hente det i tasken, og så udstøder hun bare et "OH NO!!!!!", tøsen har så ikke fået kondomer med, og min første tanke er bare FUCK det er så uproffesionelt. Jeg vælger at foreslå hende et blowjob til 500 og så må jeg komme på hende, og det siger hun ja til og undskylder mange gange... Nu har jeg prøvet hende før, men havde dette nu været første gang, havde jeg sku nok ikke benyttet mig af hende igen.

Men hun afslutter det rigtig godt, og endte med en ok oplevelse... Trods alt

Del dette indlæg

Link til indlæg

Må jeg lige være nysgerig og høre om hun har en piercing ved siden af munden ? for hvis ja skal jeg lige ha fanget hende Absolut fantastisk tøs ;-) 

Del dette indlæg

Link til indlæg
Gæst

Har været samme med Maya 2 gange (trekant med Sonia). Ingen piercing. Meget sød pige, som kysser rigtig godt.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...