Hop til indhold

Miss Amanda -mødte hende i århus

Featured Replies

Skrevet

https://annoncelight.dk/showad/178055

Var forbi i onsdags. (13/5-15). Det var en ret impulsiv aftale, og tror egentlig jeg forstyrrede hende. Hun var på vej i bad, og da jeg dukker op, så er hun ikke helt klar.

Så det første jeg ser, da jeg kommer ind, er en smuk tøs uden tøj, der vimser rundt og undskylder for ikke at være sexet klædt. Det kunne jeg nu godt lide. Det der så skete var at vi bare naturligt faldt i snak - ja sådan opfattede jeg det i hvert fald - mens hun gjorde sig klar.
Jeg havde bestilt en halv time med fransk, og det fik jeg i hvert fald. 

Tror det var en stille dag, for vi snakkede så længe bagefter, at jeg var nød til at stoppe - havde noget andet jeg skulle. Ellers kunne jeg have snakket med hende hele aften.... :-)

Billeder 9/10 de er ikke fra i dag, men de ligner.

Sex 10/10

Indlevelse 10/10

Gentagelse 10/10 

Og så fik jeg ikke engang græsk!

Skrevet

hvordan suttede hun ? :) og hendes bryster var de gode eller kunne man bare se på den de var fake :)

Skrevet

På trods af sine år i branchen virker hun helt uspoleret. Jeg kan tilslutte mig beskrivelsen og oplevede hende også som en rigtig sjov/åben pige - og en supergodt knald

Skrevet

hvad var prisen for sådan en tur? og var græsk med i prisen? :D

Skrevet
  • Author

Jeg gav 1k for den halve time. Og det var uden græsk. Fortrød ret hurtigt at jeg ikke havde spurgt hvad hun skulle have for det.

Mht til hendes bryster. Så kan du godt se at de er opgraderet, men de er stadig noget for en pat-o-man som mig. 

Skrevet
  • Author

Jeg kunne lide det. Ikke så dybt som min gf, men stadig godt.

Men jeg vil nu stadig anbefale mere end et bj. ;-)

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.