Hop til indhold
Bababush

En weekend i Krakow

Recommended Posts

Det er en del år siden jeg var i krakow, som dengang var helt fantastisk. Derfor glædede jeg mig over at skulle afsted igen. Krakow er en overset perle i den østlige del af europa. Byen har det hele, gode attraktioner, gode restauranter, gode barer til gode penge, men vigtigst af alt, gode piger. 

Jeg nåede ikke meget rundt, da jeg havde travlt med andre ting, men her kommer da en lille anmeldelse af stederne i byen.

Gold Club er en helt igennem fantastisk strip bar. Det er et classy sted, med nogle af de flotteste piger jeg længe har set. Priserne er i den høje ende, men stadigvæk billigere end mange andre steder af samme kvalitet. Det er 'no touching' politik de kører, men heldigvis er de ikke pågående og tigger om champagne. Du kan sidde i fred og nyde showet på scene eller bestille en lap dance til 200 kr.

Private rooms er 400 kr og her smider de så trusserne og danser mere frækt over for dig. Det er ren cock teasing og der er ikke noget at komme efter med hensyn til prostitution. Heldigvis står der folk uden for og tilbyder dig at køre dig på bordel hvor en time koster 500 kr. Det var ikke et tilbud jeg tog imod, så kan desværre ikke anmelde dette.

En aften fik jeg besøg på hotellet af denne unge dame, der er ikke hende på billederne, men de er meget lignende. Hun kostede 800 kr for en time. Jeg fik den helt store tur, af en pige der virkelig ved hvad hun laver. Vi hoppede i sengen, drak champagne fra hendes bryster og knaldede med hovedet ud af vinduet. Vi hyggede os i langt mere en end time.

En dag da jeg gik en tur, kom jeg forbi et skilt hvor der stod 'Massage' på gaden Dluga, hvor du kan finde flere små steder med piger. Jeg gik ind og bankede på og ud kom en ældre dame jeg først troede var mutter, men det var så hende der var glædespigen, så jeg takkede pænt nej, men inden jeg gik fik jeg tilbudt at møde en anden. Det sagde jeg ja til, men da hun var lige så slidt som den første valgte jeg at gå. 

Det var lige hvad jeg nåede på  3 dage. Jeg håber det kan bruges

Byen har derudover rigtigt meget at byde på, både spisemæssigt og nattelivsmæssigt
 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Byen har derudover rigtigt meget at byde på, både spisemæssigt og nattelivsmæssigt

​Jeg var der for et par år siden til en konference med nogle kolleger, så pigesjov blev det ikke til. Men med hensyn til kultur, arkitektur, atmosfære samt restaurationsliv kan byen ikke skuffe – næsten lige meget hvor høje forhåndsforventninger, man har.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Helt enig, og der er sket meget de sidste par år. Jeg husker nemlig at vi ikke spiste så godt i 2010 som vi gjorde denne gang. Selv vinsmagning og cocktailbar var over al forventning. Jeg godt finde på at tage afsted igen, hvor der er lidt mindre arbejde involveret og lidt mere spas

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...