Hop til indhold
Shemale-eater

Wanda i Vejle - ægte billeder?

Recommended Posts

Wanda i Vejle ser ualmindelig dejlig ud... men er der nogen, der kan bekræfte, at det rent faktisk er hende på billederne der tager imod?

Man kan nemlig finde en "Nicky" i Uruguay med nogen af de samme billeder:

http://www.shemalewiki.com/?type=page&id=987&itemid=6537

Det kan selvfølgelig ikke udelukkes, at hun har taget turen fra Montevideo til Billund - meeen...

Del dette indlæg


Link til indlæg

Har besøgt hende og billederne ser ud til at være rigtige nok (på nær noget Photoshop rettelser og make up). Hun er ikke en god "første gangs" trans men måske er det bare mig (selvom jeg flere gange pointerede at det var min første gang )

Jeg fik en halv time hvor jeg gerne ville have prøvet at være sammen med en trans (ikke analt til mig). Det var som om at hun kun var ude efter sin egen tilfredsstillelse og ikke "kundens". 

En ting er sikkert, det har ihvertfald "skræmt" mig fra at prøve andre.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede hende i Aarhus den anden dag. Syntes oplevelsen var en katastrofe og servicen var elendig. Der kommer jeg ALDRIG igen.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg prøvede hende i Aarhus den anden dag. Syntes oplevelsen var en katastrofe og servicen var elendig. Der kommer jeg ALDRIG igen.

JerryT, kan du komme lidt nærmere ind på hvorfor det var så katastrofalt? Hun er tilsyneladende i Kbh. nu, og jeg overvejede ellers et besøg (indtil jeg så denne tråd). Der ligger en overstrømmende positiv anmeldelse af hende på wiki'en: http://www.shemalewiki.com/default.asp?type=page&id=998&itemid=6631&lan=da-DK.

Og er der nogen af jer der har været der, som kan sige lidt om prislejet?

Redigeret af juipui

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...