Hop til indhold
denunge

Beautiful Spirit, Jens Baggesens Vej 3,Århus

Recommended Posts

Så blev det tid til at prøve dette sted af. 

Ankom til stedet, hvis adgang ikke er just diskret. Direkte udsigt fra stor boligblok på den anden side. Nå men jeg kom ind og blev spurgt om massage. Ja tak. Og så kom spørgsmålet - mere end massage? Jo tak men det ville jeg lige vurdere lidt senere. 

Der stod 2 brikse ved siden af hinanden i samme rum, kun adskildt af et forhæng. Så i hvert fald ikke privat hvis der skulle foregå mere. 

Døren var blevet åbnet af en dame på omkring 50 vil jeg skyde på, mens hende der skulle massere var nok i 30erne - og hun så ret godt ud. 

Igang med massagen som faktsk var rigtig god. Tilpas hårdhed og tilpas mængde olie. Efter godt 30 minutter var det vend rundt og så lidt massage på begge ben inden at spøgsmålet om mere kom igen. 

Hj 700 hvis hun også skulle smide toppen 800kr. Tog den påklædt. Ok kvalitet af det. 

Efter afslutning og lidt efterfølgende massage blev jeg tilbudt bad og noget at drikke. 

Så alt i alt en god oplevelse - men ikke særligt diskret og lidt i den dyre ende

Redigeret af denunge

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest knaldehunden

Hov, glemte forresten at skrive at alm massage kostede 400kr uden nogen form for eksta 

​Tak for anmeldelsen DENUNGE, syntes stedet er i den dyre ende som mange thaisteder efterhånden er, i forhold til at kvaliteten af damer og massagen ikke er steget, har du prøvet at forhandle lidt med damen ?? det plejer at hjælpe på prisen.

 

Knaldehunden

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...