Hop til indhold

Featured Replies

Skrevet

Jeg har til min skræk netop erfaret at Am ikke ejer Mekong Wellness i Vanløse længere. Er der nogen herinde, der har viden om, hvorvidt Am er startet et andet sted eller om hun har forladt branchen? Hun er med afstand den bedste massør jeg har prøvet, så jeg håber hun stadig findes et eller andet sted.

Skrevet

Aaaaaah!!! Skandale - en af de få thaimassagesteder, hvor massagen er god!!!!!!!!

Skrevet

Ja det var da godt nok trist. Hun er en fantastisk massør. Jeg har gæstet hende mange gange.

På et tidspunkt for omkring et års tid siden begyndte hun at få nogle hjælpere, der ikke var seriøse. Jeg tror, hun var nødt til at tillade dem, fordi der ikke kom penge nok i kassen.

Mit gæt er, at da så disse hjælpere kom indenbords, så forsvandt formentlig nogle af de kunder, som ikke var der for at få lumre tilbud af et par midaldrende thaikvinder. 

Am var mig bekendt selv seriøs hele vejen igennem, men det kan den enkelte kunde jo ikke vide, så da det først blev en klinik med semi-prostituerede, så var det point of no return.

Det tror jeg så Am har indset og har solgt stedet, for hun (og hendes mand) har sikkert absolut ikke haft interesse i dette.

Jeg håber, hun prøver igen et andet sted, men jeg tror hun og manden havde sat en del penge i restaureringen af lokalerne, så måske er der ikke økonomi til det. Men jeg håber da, hun har fået så god en pris for den goodwill, der trods alt klart må have været, at der netop er penge til at starte et andet sted. Måske hun skal prøve i den nordlige del af København i stedet. Jeg tænker, at der måske er større chance for at holde fast i den seriøse facon, men det er selvsagt bare et gæt.

Skrevet

Jeg har til min skræk netop erfaret at Am ikke ejer Mekong Wellness i Vanløse længere. Er der nogen herinde, der har viden om, hvorvidt Am er startet et andet sted eller om hun har forladt branchen? Hun er med afstand den bedste massør jeg har prøvet, så jeg håber hun stadig findes et eller andet sted.

​Så skylder du dig selv at køre ind på Strandboulevarden 11 , 2100 Ø  hos Hanna og Jin. Jeg er sikker på at de kan matche Am.

De har godt nok lukket søndag men ellers kan du finde dem på www.healthandwellnesstreatments.com  eller på 3538 2246.

Gæst
Denne tråd er lukket for yderligere kommentarer.

Denne hjemmeside bruger cookies

Vi bruger cookies til at huske dine indstillinger og forbedre din oplevelse på siden. Klik på "Acceptér cookies" for at give dit samtykke. Du kan til enhver tid trække dit samtykke tilbage eller ændre dine cookieindstillinger her.

Account

Navigation

Søg

Søg

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.