Hop til indhold
Peter1000

Annoncelight: Karina

Recommended Posts

Var forbi Karina i går. Har været anmeldt i forum for Jylland tidligere.

https://annoncelight.dk/showad/181233

Billederne passer, aftalte 1 time ren GFE. Hun snakker fint engelsk.

Bliver modtaget i nydeligt lingeri. Kysset med tungen, som hun er piercet i. Gør hurtig opmærksom på at jeg må røre hende overalt, undtagen håret. Hun tager hurtig over, hun bestemmer - ok for mig. Får lov til at klæde hende af, som faktisk er ret frækt, mens hun virkelig tænder en. Så går der soft domination i hende, mens vi ligger i missionærstillingen får jeg lige et par kærlige slag i røven, samt nogen på kinden. Hun er meget stram, forsøger at kompensere med babyolie og creme. Hvilket jeg synes hun bruger lige lovlig meget af.
Kørte alle mulige sex stillingerne af, virkelig en krævende pige. Det sjove kom da jeg skulle trække mig ud, troede jeg kondomet var sprunget, da det væltede ud med væske, det viste sig hun selv var kommet i sprøjteorgasme. Sengen var helt våd. Kondomet havde holdt, så nu skulle hun hen og skifte tæppet ud...

Så facts må være, er man til soft domination, masser af babyolie, stram mis samt sprøjteorgasme. Så er det Karina. Ville havde skrevet i går, men var udmattet efter hendes behandling. Glemte helt at spørge hvor lang tid hun er her.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende i går og min oplevelse var ikke nær så positiv. Hun startede med at glemme aftalen, som var lavet 1½ time før. Hun oplyser først nummeret på opgangen ved siden af, så jeg står og venter ved den forkerte dør.

Sexen vil jeg nærmere kalde speed-fucking, det var lige hurtigt og hårdt nok for mig. Der var ingen mulighed for at kysse under seancen. Jeg var ude efter knap 20 min. inkl. bad (havde bestilt ½ time). Hun virker tyndere end på billederne og er nok 10 år ældre end den opgivne alder.

Alt i alt synes jeg det var en oplevelse i den dårlige ende, men jeg vil da ikke afvise at andre kan få en bedre oplevelse, hvis kemien er til det.

Hun er i øvrigt i Odense indtil lørdag.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hmmm, synes faktisk heller ikke de var så godt, men Du havde vel læst min anmeldelse først. Havde bedt om en ren GFE - men hun er en lille Domina....

Der er nogen som synes om dette. Derfor ikke negativt, synes nu billederne passer meget godt, alderen kan altid diskuteres.

Kan være man skal bestille en time, før hun kysser, hun skriver hun gør dette, spørg altid i telefon, samt ved møde om ydelserne. Her fik jeg som hun havde skrevet. Men ingen mulighed for ekstra ydelser overhovedet. Her var det kun håret, som var stop zonen.

Skulle Du også selv fiske et håndklæde over badeværelse døren, da Du skulle i bad?. Jeg kunne næsten ikke nå dem. :-P

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg besøgte hende før du havde skrevet din anmeldelse, så det var ikke den der fik mig til at besøge hende. Hun har fået positiv omtale under Jylland, som ikke gav nær det samme billede af hende. Jeg fik håndklædet stukket i hånden, så servicen var da nogenlunde OK.

Egentlig har jeg svært ved at sige hvad det var der gjorde det til en dårlig oplevelse. Men fornemmelsen af at man lige så godt kunne have smidt pengene ud ad vinduet var tilstede.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...