Hop til indhold
Guest Annette6

Århusegnen: GangBang m. 2 tøzer fredag d 15 22-5 kl 19-22 samt fredag d 22 kl 19-22 ring for tilmelding hurtigst muligt ...

Recommended Posts

Guest Annette6

Så kommer vi 2 dejlige frodige modne og frække nordjyder endelig til Århus området.

GangBang Fredag den 15 mellem kl. 19-22 
GangBang Fredag den 22 mellem kl. 19-22 

1500,- pr. mand
300,- i depositum (Swipp, mobilpay eller kontant senest dagen før).
Samme pris uanset om man er der i 30 minutter eller 3 timer.
Adressen gives pr sms, efter indbetalt depositum.

Vil du forkæles af en af os, begge to eller gerne deltage i vores frække gangbang, hvor du har 2 piger at benytte, som har en del erfaring inden for faget, så er det nu du skal slå til.

Jeg Lotte er en alm varmblodig pige der er nem at tænde og kan få meget våde orgasmer,altid smilende og med et glimt i øjet: Men kan også det modsatte hvis det ønskes-
Tilbyder,
alt alm sex gensidig fransk super fransk og mega. oral sex,, dominans til dig fra blid til hård til mig blid. Intim massage og alm massage. urin til os begge dog ikke i mit ansigt, Giver også hel aften eller nat hvor vi kan få prøvet en masse.. ellers kæreste sex er meget varmblodig og til kys og kram lige som jeg kan være den håre hvis det ønskes.. har du fantasier ring vi finder nok ud af det.. .. tøv ikke jeg bider ikke..Smiler 
Lotte henvendelse  31788301.. Lyst hår 172/86/ 39 år ( tyrkis/sort tøj) på billederne

Annette tilbyder: 
Dansk, gensidig Fransk, Svensk & Græsk. Kun med kondom.
Fra ½ time til nat 
Er en varm og blød pige der nyder sex og nussen.
Blond, glad, smilende, 48 år, 157 høj og 105 kg.
Henvendelse Annette  61456110 ..

https://annoncelight.dk/showad/182106

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...