Hop til indhold
Guest Huaa Laan

Sjov i Trekantområdet

Recommended Posts

Guest Huaa Laan

Kære knaldebrødre

 

En kammerat og jeg, havde aftalt at mødes i en weekend for nogle dage siden. Vi har kendt hinanden i mange år og har oplevet livet på godt og ondt. Qua vores jobs, har vi en fælles fortid i andre lande end Danmark. Vi plejer at hygge gevaldigt og klare verdenssituationen under indtagelse af forskellige gyldne dråber. Nå, men inden vi skulle klare verdenssituationen denne gang, havde vi besluttet at starte vores weekend med et besøg hos et af thaistederne i Trekantområdet. For os begge, gør det sig gældende, at vi første gang besøgte thaikvinder for mere end 30 år siden - hvilket i øvrigt var til helt andre priser ;-)

 

Vi undersøgte mulighederne. Ten i Fredericia holder ofte fri om lørdagen, så det var ikke en mulighed. Eive i Vejle er til sprogundervisning om lørdagen, så det gik heller ikke. Jeg klagede min nød til Kayly, som morede sig kosteligt, men dog kom med løsningen. Hun ville skaffe en ung thai, som kunne supplere hende, så vi begge kunne få en god oplevelse. Spændte troppede vi op hos Kayly. Min kammerat gik i det ene massagelokale med Kayly og jeg gik i det andet lokale med Pam, som venligst var udlånt fra Lin på Koldingvej.

 

Nu havde Kayly jo lovet en ung thai, men det mener jeg nu ikke, at hun overholdt. Pam er en petit kvinde på ca. 40 - 45 år, hvilket jeg ikke opfatter som ung - men sød, det var hun da helt bestemt. Pam og jeg skulle lige se hinanden an, men ret hurtigt fandt vi ud af, at vi mest var til bum bum først og herefter massage. Pam er ikke ret stor, så hun er let at manøvrere rundt med. Hun har de dejligste bryster med forholdsvis store vorter. Helt naturlige uden hjælp af nogen art. Brysterne virker store, da hendes krop virkelig er petit, men ekstremt lækkert, Jeg startede oppe fra og arbejdede mig ned mod regionerne syd for navlen. Pam så ud til og lød som om hun kunne lide dette. Efter en god slikketur, var det på med regnfrakken og i gang med kvindegymnastikken. Hold da kæft hvor føltes hun dejlig at trænge ind i. Vi havnede i forskellige stillinger og jeg holdt desværre ikke så lang tid, som det somme tider er tilfældet, men dejligt, det var det i hvert fald.

 

Herefter blev jeg behørigt vasket ren og vi endte med lidt kæleri og afsluttende med en rigtig god gang massage. Jeg nævnte for Pam, at jeg havde lidt problemer med den ene skulder og straks gik hun i gang med at ordne den. Her nogle dage efter, har jeg fortsat ikke smerter - så den gode Pam kan altså andet end at kneppe. ;-)

 

Da der var gået en time, blev dørene til massagelokalerne åbnet - næsten samtidig som ved et tilfælde. Min kammerat og jeg vekslede hurtigt blikke og der var ingen tvivl om at dette var en fantastisk start på en i øvrigt herlig weekend. Så tak til de herlige tøser Kayly og Pam ;-)

 

Hilsen

Huaa Laan

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...