Hop til indhold
Guest littledick

Bella v/Tilst

Recommended Posts

Guest littledick

Så fik jeg igen besøgt Bella. Jeg synes, at hun har den mest gudesmukke krop med fantastiske bryster.

Jeg fik en 1/2 time med megafransk. Hun startede med at give et himmelsk blowjob, og det er primært der for jeg besøger hende.

Efter blowjobbet og lidt håndgymnastik, legede hun med sig selv (jeg legede lidt med hendes bryster og fisse), mens jeg spillede lillefyren af. Hun tog den i munden engang imellem, og ellers fik jeg lov til at spille den af, mens hun havde tungen ude - himmelsk. Hun ville gerne være med til at lave en "snowball" efter jeg kom i munden på hende. Jeg er dog overbevidst om, at ingen af os fandt det specielt frækt, da det kom til stykket - men tanken om, at hun ville gøre det, var super fræk. 

Jeg er ikke meget for at give karakter, men Bella er bare den bedste GFE'er, jeg har været sammen med. Jeg undre mig over, at der ikke er flere der anmelder hende.

https://annoncelight.dk/showad/182113 billederne er ægte.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Fint at du også fik en god oplevelse hos Bella. 

Hun har tidligere været ekstremt meget omtalt og derfor er der nu ikke så meget skriveri om hende mere :-)

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun virker lidt slidt på mig....som om hun har overforbrugt sig selv. Har besøgt hende og ikke vildt imponeret, når man også tager hendes pris på 1200 kr for 30 min i betragtning.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Har lige besøgt Bella for 3. gang. Kan ganske enkelt kun sige positive ting om hende. (Fatter ikke at folk kan sige at hun ser overforbrugt ud) Hun har en gude-lækker krop og er sød og imødekommende. Hun sutter og knepper som en drøm - rigtig god indlevelse. Kysser dejligt - også med tunge.

Det er et parcelhus-kvarter ved Tilst. Fine badeforhold med både bruse- og karbad. Et fint soveværelse med en dobbelt seng.

Redigeret af Lange

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...