Flems 77 Skrevet 12. Maj, 2015 Har besøgt massage Sara, i Kolding.helt igennem fantastisk. Fik 45 min massage og hygge berøring. Dertil dejlige strejf og pirring af de ædlere dele.Afslutning med prostata og hånden, bagefter bad. Fik fuld tid, og badet er faktisk udover de 45 min. :-)Meget prof og helt afslappende og super god dialog med en smuk pige, med gode former, der samtidig også var glad og sød. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
KAN 32 Skrevet 29. Juni, 2015 Giver Sara Super Fransk uden gummi? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 29. Juni, 2015 Hej KANHer er et link til Sara``s profil, der får du svar på dit spørgsmål.http://www.sexpiger.dk/3605 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 29. Juni, 2015 Kan kun tilslutte mig Flem's anmeldelse, Sara er en rigtig sød og appetitlig dame! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Patrick 69 91 Skrevet 30. Juni, 2015 Ja Sara er helt igennem sød og nede på jorden type og hun ved hvordan en pik skal behandles Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stivberg 13 Skrevet 6. Juli, 2015 Har hun lukket sin annonce? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Nordlys12 72 Skrevet 6. Juli, 2015 Hendes annonce på Gul og gratis er der stadig, så ...http://www.guloggratis.dk/erotik/erotisk-kontakt/annonce/27944868-massage-sara Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
naju 6 Skrevet 6. Juli, 2015 Jeg ved ikke helt om hun er aktiv. Skrev til hende sidste uge, fik intet svar, prøvede så at ringe på det nr. der er anført på hendes annonce. Ved opringningen fik jeg den besked at nummeret er ikke aktiv længere. Sidst på dagen fik jeg så en sms, at hun ikke havde nogle tider og at hun holdt ferie fra denne uge. Jeg skrev så fredag om jeg kunne reservere en tid når hun kom hjem fra ferie, og har stadig ikke fået svar herpå. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Stivberg 13 Skrevet 6. Juli, 2015 Hun har heller ikke svaret mig idag, desværre.. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Gandalf 68 Skrevet 6. Juli, 2015 Jeg ved ikke helt om hun er aktiv. Skrev til hende sidste uge, fik intet svar, prøvede så at ringe på det nr. der er anført på hendes annonce. Ved opringningen fik jeg den besked at nummeret er ikke aktiv længere. Sidst på dagen fik jeg så en sms, at hun ikke havde nogle tider og at hun holdt ferie fra denne uge. Jeg skrev så fredag om jeg kunne reservere en tid når hun kom hjem fra ferie, og har stadig ikke fået svar herpå.Hvordan kan du tvivle på om hun er aktiv, når hun har svaret dig at hun ikke havde flere tider og at hun holdt ferie ugen efter? Hun har heller ikke svaret mig idag, desværre..Måske fordi hun holder ferie! 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Hitman 2 Skrevet 9. Juli, 2015 Jeg besøgte hende torsdag den 2. juli, og det var en fantastisk time jeg havde sammen med Sara - som altid Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg