Hop til indhold

Recommended Posts

Har besøgt massage Sara, i Kolding.

helt igennem fantastisk. Fik 45 min massage og hygge berøring. Dertil dejlige strejf og pirring af de ædlere dele.

Afslutning med prostata og hånden, bagefter bad. Fik fuld tid, og badet er faktisk udover de 45 min. :-)

Meget prof og helt afslappende og super god dialog med en smuk pige, med gode former, der samtidig også var glad og sød.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke helt om hun er aktiv. Skrev til hende sidste uge, fik intet svar, prøvede så at ringe på det nr. der er anført på hendes annonce. Ved opringningen fik jeg den besked at nummeret er ikke aktiv længere. Sidst på dagen fik jeg så en sms, at hun ikke havde nogle tider og at hun holdt ferie fra denne uge. Jeg skrev så fredag om jeg kunne reservere en tid når hun kom hjem fra ferie, og har stadig ikke fået svar herpå.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Jeg ved ikke helt om hun er aktiv. Skrev til hende sidste uge, fik intet svar, prøvede så at ringe på det nr. der er anført på hendes annonce. Ved opringningen fik jeg den besked at nummeret er ikke aktiv længere. Sidst på dagen fik jeg så en sms, at hun ikke havde nogle tider og at hun holdt ferie fra denne uge. Jeg skrev så fredag om jeg kunne reservere en tid når hun kom hjem fra ferie, og har stadig ikke fået svar herpå.

Hvordan kan du tvivle på om hun er aktiv, når hun har svaret dig at hun ikke havde flere tider og at hun holdt ferie ugen efter?

Hun har heller ikke svaret mig idag, desværre..

Måske fordi hun holder ferie!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...