warmgun 4162 Skrevet 12. Maj, 2015 Med den overskrift er der en særdeles interessant klumme i dagens Information.Jeg synes, det siger alt for meget om (nogle) mænds hykleri. Dette har også tit været vendt i debatter om det at gå til GP.http://www.information.dk/532917 4 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Jasmin 8533 Skrevet 12. Maj, 2015 den klumme får det til at vende sig i mig... pigen der er mig... og hvor er mænd som ham fra artiklen dog lige til at lukke op og skide i.... (pardon my french) jeg kan slet ikke have den form for hykleri - hvor lavt kan det blive.... der er INTET at skamme sig over.... intet.... heller ikke selv om man har spist hele bøtten med Nutella ... med ske... uden brød til!!!! den artikel minder mig også om hvor meget jeg knus-elsker mænd der ikke har brug for at hykle sig gennem forældede kønsrollemønstre for at føle at de er mænd.... 5 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Liderlig-fyr Skrevet 13. Maj, 2015 Hun har bare dummet sig! Skulle have taget mig med hjem i stedet :-) Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg