Hop til indhold

Recommended Posts

Besøgte sexyclub igen, tror de nærmer sig de 40 gange snart, elsker turen op ad trappen, der er altid en eller anden form for spænding i luften.

Anna er en sød, smuk og frisk lille pige der smiler og er nærværende, fantastisk til blod, hun kunne blive ved i omkring 10 minutter, heftig ridetur med fuld fart på som banditten ikke kunne modstå.

Endnu en fed oplevelse rigere og kommer igen.

De danske piger har bare den varme der skal til for at få den bedste oplevelse :-D

http://www.sexyclub.dk/anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

fantastisk til blod, hun kunne blive ved i omkring 10 minutter

​Undskyld jeg spørger, men er det fordi hun kunne i omkr. 10 min. at du synes hun er fantastisk til blow? For umiddelbart er den tidsgrænse ikke specielt imponerende.

De danske piger har bare den varme der skal til for at få den bedste oplevelse :-D

​Helt sikkert! Varme og ærlighed.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Besøgte sexyclub igen, tror de nærmer sig de 40 gange snart, elsker turen op ad trappen, der er altid en eller anden form for spænding i luften.

Anna er en sød, smuk og frisk lille pige der smiler og er nærværende, fantastisk til blod, hun kunne blive ved i omkring 10 minutter, heftig ridetur med fuld fart på som banditten ikke kunne modstå.

Endnu en fed oplevelse rigere og kommer igen.

http://www.sexyclub.dk/anna

Del dette indlæg

Link til indlæg

veludrustenkbh/Pigerforskeren: Hvor høj er Anna?

Har du/I også været hos Clara hos SexyClub (hun har vist haft et andet navn der også) ??? Hende her:

http://www.sexyclub.dk/girls/clara/index.php

Valget står for mig lidt mellem de to. Hvem mon der er lækrest af de to? Umiddelbart ville jeg sige Anna, men har hørt gode ting om Clara, og billeder kan man jo tit ikke regne med alligevel.

Redigeret af shbshg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Anna vil jeg vurdere til at være ca. 1,60 m. i højden. 

Nej, jeg har ikke besøgt Clara. Mit gæt - efter teksten - er, at hun især serverer "analt". - Hun ser rar ud. En dag måske!

Er du ikke selv lidt længe om at beslutte dig? - Vov pelsen. Du får sikkert glæde af begge uanset, hvem du vælger. 

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige en tilføjelse til at hjælpe dit valg på vej. Annas og Claras bryster er jo ret forskellige. Annas bryster har appelsin-form og -størrelse. De sidder "uden på" kroppen og "gynger" lidt. Clara har A-skåls-bryster med strittende brystvorter til at pille i.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Ok. Fik læst din anmeldelse af Anna i en anden tråd efterfølgende. Lyder som en oplevelse. Hendes billeder er ekstremt frække, men det lød som om, de ikke helt matchede virkeligheden, i hvert fald ikke hvad angår hår. Ikke at hår er super vigtigt, men det er jo en guddommelig manke hun har på de billeder :-) Men ja, de er jo nok taget lige efter en dyr tur hos frisøren.

Jeg er dog mest til naturlige bryster og anal er et plus, så det ender sgu nok med at blive Clara. 

Jo, jeg skal lige have sparet lidt op. Har lige spenderet 2000+ på en anden pige.

Tak for dit svar.

Redigeret af shbshg

Del dette indlæg

Link til indlæg

Lige for en ordens skyld: Jeg mener absolut ikke, at Annas bryster er kunstige. De er udviklet som der er fra naturens side. De lægger sig rundt og dejligt i et par hule hænder. Jeg var lidt fascineret af sådan et par. - Men jeg vil også gerne en dag sidde og pille lidt ved Claras jomfru-bryster.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...