Hop til indhold
Bing

Så er man da Brøndby Fan :D

Recommended Posts

Gæst

http://www.bt.dk/superligaen/broendby-formand-i-vildt-undercover-angreb-paa-thomas-frank

Ærlig talt, ville man ikke som ansat være dybt skuffet, hvis ens øverste chef har brug at være anonym under skrap kritik..?

Endnu et skræmme eksempel fra galehuset på Vestegnen. Sådan en adfærd er jo afviklende fremfor udviklende. 

Her på et prostitutionsforum, kan vi måske bedre acceptere diskretionen, selvom en sviner fra et ukendt Nick, er ligeså kvalmenende..;-)

Vh Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Ludvig skrev, for 19 timer siden:

http://www.bt.dk/superligaen/broendby-formand-i-vildt-undercover-angreb-paa-thomas-frank

Ærlig talt, ville man ikke som ansat være dybt skuffet, hvis ens øverste chef har brug at være anonym under skrap kritik..?

Endnu et skræmme eksempel fra galehuset på Vestegnen. Sådan en adfærd er jo afviklende fremfor udviklende. 

Her på et prostitutionsforum, kan vi måske bedre acceptere diskretionen, selvom en sviner fra et ukendt Nick, er ligeså kvalmenende..;-)

Vh Ludvig.

Hej Ludvig.

Er helt enig i de ting du skriver, sjældent har, man set et større selvmål. Fra Jan Bech Andersen. Ja hans undskyldning giver jeg ikke meget for. Sådan en ledelses stil han kommer med der. Kan da kun fremme utilfredshed og ikke glæde. Alt muligt held og lykke til Thomas Frank som jeg synes er en meget sympatisk mand. Selvom han var/er Brøndby mand. 

God dag til jer.

KK

10553586_10205768734634540_3289033298263

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hahaha.....endnu engang kommer Vestegnens klubben med fantastisk underholdning :D:D:D hvad siger du til det Søren Brun? er du glad for at Auri gør Comeback? eller havde du hellere set en heltnypåeg"nen" 

Redigeret af Bing
Kom til at kalde Søren Brun for SMO

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Rygtet har svirret i nogle måneder, og velinformerede kilder mener at Brøndby får en genganger som ny træner til sommer.

Morten Olsen..:-)

Det er ikke ment som en joke.

VH Ludvig

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Kan man tillade sig og kalde rundens opgør mellem Randers og Brøndby, for et opgør i Sæbeoperaligaen..?:-D

VH Ludvig.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Søren Brun
Bing skrev, den 9/3/2016 at 14:40:

Hahaha.....endnu engang kommer Vestegnens klubben med fantastisk underholdning :D:D:D hvad siger du til det Søren Brun? er du glad for at Auri gør Comeback? eller havde du hellere set en heltnypåeg"nen" 

Ved ikke hvor du Stud får alle dine 'informationer' fra, men formoder at det ærgrer dig at jeg kan betro dig at jeg er ikke Brøndby fan, aldrig har været det og heller ikke bliver det. Faktisk synes jeg at det er forkasteligt, hvordan Jan Bech har opført sig så som bestyrelsesformand, og så endda i et børsnoteret selskab, det slipper man kun godt når man har røven fuld af penge, som andre er afhængige af.

Forstår i øvrigt godt Thomas Frank, han blev i sin tid ansat under helt andre forudsætninger, et nyt Brøndby skulle opbygges fra grunden primært med egne talenter. Og så blive røvrendt på den måde, vorherre bevar os. Bestyrelsesformandens forklaring/undskyldning er jo ret ligegyldig og forudsigelig. Og i øvrigt var nogle af Oscar's skriverier jo ikke ligefrem impulsive eller af nyere dato. Ekstremt pinligt.

Og den klub du reklamerer for i din avatar viser vist heller ikke den største dømmekraft på det personlige plan. Synes måske nok at eks-anføren burde have være klog nok til at vente på at venstrekantens skilsmisse var gået i orden før han var inddiskret, eller hvad der nu skete. Der er jo trods alt tale om kolleger, der skal (skulle?) arbejde sammen i hverdagen.

Men det bliver nok en spændende kamp søndag mellem to sårede klubber, som ikke har imponeret på hvert sit plan de seneste dage. 

Redigeret af Søren Brun

Del dette indlæg


Link til indlæg

Ja det er jo Dan Jørgensens skyld at der er interne stridigheder på Randers holdet

efter dyresexlov kom så må Randers spillerne så få lettet trykket hos andres koner/ex.koner,

når nu det med køerne mm. er blevet forbudt :wink:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Så er der godt nyt til spillerne, Cirkus Oscar har lanceret en helt ny serie af madkasser :D 

image.jpeg

Del dette indlæg


Link til indlæg
StudineMILF skrev, for 2 timer siden:

Den dag ser jeg frem til, hvor de vinder det hele :-)

Hellere dem end de der ulidelige og selvglade, der mener alt drejer sig om dem - ærgerligt de fik det danske mesterskab i år

Del dette indlæg


Link til indlæg

Synes den her tråd forblev meget stille på den her derby-dag. Nu er jeg ikke Brøndby-fan. Men synes de har gang i noget spændende. FCK var jo fornærmende ringe og deres fans var jo en direkte skændsel at se på.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Brøndby sparkede sku lidt røv igår. Jeg er en stolt Brøndby Fan. Så desværre ikke kampen, da kvindernes Fodboldkamp var lidt vigtigere. :)

Del dette indlæg


Link til indlæg
Lange skrev, for 1 minut siden:

Troede ellers kvinder var gode til at multitaske. ;)

Ikke her, men jeg ville meget gerne have været derovre. Jeg var desværre overbevist om at FCK havde banket os, men sikke en glæde og se de vandt kampen til sidst. Trist med den ballade FCK fansne lavede. :huh:

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...