Hop til indhold
Bing

Så er man da Brøndby Fan :D

Recommended Posts

Indrømmet så blev jeg en lille smule Brøndby fan her :wub:

Bundby.jpg

Ja, de er sgu friske Brøndbys DM- vindere for damer. Er det ikke Teresa/Thersa, der stadig har tøjet på ? :-)

 

Venligst

French

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

bif1.jpg

Den der citatfunktion er da komplet umulig, men det har vist været oppe at vende mindst et par gange tidligere.:x

 

Jeg savner et punkt på ovennævnte opslag om hvor mange gange FCK ikke blev Danmarksmester i samme periode set i lyset af, at det har været deres erklærede mål, at det skulle de blive hvert år. :oops:

I øvrigt er jeg ligeglad med hvem der bliver Danmarksmester, om der bliver FCK, FCM, Randers. Brøndby, OB eller ??? Men synes at det var forfriskende med FNC på toppen tidligere, en top som de nu har forladt  især  pga deres salg af de få profiler, de efterhånden havde tilbage,

Redigeret af comeback
Sidste afsnit er tilføjet i stedet for at skrive et nyt indlæg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Gider ikke komme med en Brøndby-vits. Bare slå om på 3plus, hvor de er godt i gang med at gøre sig selv til grin. :)

Redigeret af Lange

Del dette indlæg


Link til indlæg

I anledning af Farums sejr over AaB her til aften, ligger bif nu solo på sidstepladsen med 0 point. Indtil videre er deres præstationer til et rent 12-tal (pun intended).

 

 

12.jpg

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes i alt for grove i denne her tråd.... man mobber bare ikke handicappet på den måde ;)

Redigeret af gerog

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...