Hop til indhold
Guest Runner

God eller dårlig stil

Recommended Posts

Guest Runner

Hej

Jeg har aftalt et møde med en GP her en af de nærmeste dage og tænker at jeg godt vil høre Jeres input.

Vil det være god eller dårlig stil at kontakte GP'en inden mødet og høre hvad jeg kan gøre for at hun også får så meget ud af det som muligt?

Én ting er, at hun  sikkert vil gøre hvad hun kan for at Jeg får en super oplevelse, men det kunne da være fedt, hvis Jeg også kunne få hende til at synes at vores møde havde været en god oplevelse.

Jeg er helt med på, at man kommer langt med pli og høflighed.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Jeg synes det er dårlig stil at kontakte hende og plage hende før det første møde. Jeg ved ikke hvordan din korrespondance har været, hvis den har været positiv, så kom med åben sind og overskud, jeg er sikkert på hun kan mærke din personlighed og nyde det hvis du er sød og rar. Du kan evt. bruge et par minutter, når du ankommer med at fortælle hvad du tænder på og hører hvad hun tænder på ,så har I en ide om hinandens lyster, så er der ellers bare at komme i gang. Det ville jeg gøre hvis jeg var i dit sted.

Del dette indlæg


Link til indlæg

jeg vil bare lige sige at Nille har ret, vent med at snakke med hende om det , til du er der. Grunden til det , er at der er så mange der ringer og spørger om hvordan vi bedst kan lide det og hvilken stillinger er bedst osv og LIGE pludselig stønner manden helt vildt og er færdig. Derfor kan vi ofte være lidt kort for hovedet i en telefon.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Hej

Jeg har aftalt et møde med en GP her en af de nærmeste dage og tænker at jeg godt vil høre Jeres input.

Vil det være god eller dårlig stil at kontakte GP'en inden mødet og høre hvad jeg kan gøre for at hun også får så meget ud af det som muligt?

Én ting er, at hun  sikkert vil gøre hvad hun kan for at Jeg får en super oplevelse, men det kunne da være fedt, hvis Jeg også kunne få hende til at synes at vores møde havde været en god oplevelse.

Jeg er helt med på, at man kommer langt med pli og høflighed.

​Sørg for at ankomme pæn, ren, nyvasket, nybarberet og velduftende uden dinglebær - så hun kan se og dufte at du har forberedt dig til jeres hyggestund - så er jeg sikker på hun nok skal sørge for at du får en god oplevelse - og er hun en af de rigtig søde og dygtige, vil hun sikkert også forstå at det for dig er den største fornøjelse at få lov at gøre hende glad :-D

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Runner

Takker for Jeres svar.

Jeg kunne selvfølgeligt aldrig drømme om at møde op uden at være nyvasket osv. så den er tjekket af :-)

Det samme gælder at jeg altid vil møde en Gp med åbent sind og med respekt for hende og hendes tid.

Så jeg afventer til jeg mødes med GP'en - så tager jeg det derfra.

Del dette indlæg


Link til indlæg

Du skal vente med at spørge, til du er kommet inden for dørene. Jeg regner ikke med, at planlægningen går ud på at slæbe en bunke redskaber med.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Hej

Jeg har aftalt et møde med en GP her en af de nærmeste dage og tænker at jeg godt vil høre Jeres input.

Vil det være god eller dårlig stil at kontakte GP'en inden mødet og høre hvad jeg kan gøre for at hun også får så meget ud af det som muligt?

Én ting er, at hun  sikkert vil gøre hvad hun kan for at Jeg får en super oplevelse, men det kunne da være fedt, hvis Jeg også kunne få hende til at synes at vores møde havde været en god oplevelse.

Jeg er helt med på, at man kommer langt med pli og høflighed.

 

​Hvis vi lige skal dvæle lidt ved præmissen et sådan møde er baseret på, så kan man vist godt tillade sig ud fra en meget generel betragtning at sige. Det fleste piger vil nok synes, at det har været en gensidig god oplevelse, hvis du opfører dig som en gentlemen, udviser respekt for pigen, respektere hendes grænser og hvis du er i tvivl, så spørg.

Sørg for at komme til tiden med hygiejnen i top, vask hænder m.v. ved ankomst. udlad at smide dig ned på sengen og tavst forvente at hun kan regne ud hvad du ønsker. Er dine ønsker ikke på forhånd afstemt, så brug lidt tid på denne del.. Vis at du nyder det i laver, gerne med lyd og ord. Når hyggestunden er slut, så fortæl gerne hvad du synes i stedet for at styrte ud af døren med bukserne nede om haserne.

Husk at den primære årsag til dit besøg er, at du ønsker at blive forkælet, og kan pigen se og mærke du nyder det, så vil det med få undtagelser være super for pigen. Det betyder selvfølgelig ikke, at det er no-go at forsøge at give pigen lidt seksuel stimulans, men det er ikke, igen med få undtagelser. det drejer sig om. Jeg er ligeledes sikker at de piger der "forlanger" seksuel stimulans de skal såmænd nok fortælle det i deres annoncering eller før et aftalt møde.

og.....ikke uvæsentligt undlad at have store og urealistiske forventninger til et første gangs besøg, det tager tid at lære hinanden af kende.

 

p.s

bliver der tid til lidt pillowtalk så undlad at spørge ind til meget private forhold, herunder navn, familieforhold m.v. - Der er en grund til at pigerne ønsker at adskille tingene.

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg synes, at jeg kan huske at have set ét eller andet sted, at der var en pige, der understegede, at det var gæstens fantasier og behov, der skulle tilgodeses ved sådan et besøg og ikke pigens.

Derfor fortæl, hvad du kan lide - hvis pigen er professionel, får du det. :-)

Resten er jo så op til situationen og kan forblive en hemmelighed mellem dig og pigen. :wink:

Redigeret af Spider

Del dette indlæg


Link til indlæg

 

Jeg synes, at jeg kan huske at have set ét eller andet sted, at der var en pige, der understegede, at det var gæstens fantasier og behov, der skulle tilgodeses ved sådan et besøg og ikke pigens.

Sådan tror jeg en del piger har det - særligt ved henvendelse fra en ny gæst.

Jeg kan kun forestille mig, at man som gæst har haft nogle tanker, billeder, idéer løbende gennem hovedet inden man træder ind ad pigens dør - det er lidt af et pres at skulle ramme disse tanker, billeder, idéer uden et eneste stikord.

Personligt pointerede jeg det på min hjemmeside: "Vær sød ikke at spørge til mine fantasier - det er dine fantasier vi skal udleve." Dette var så i forbindelse med rollespil, men det gjaldt lige så vel spørgsmål om, hvad jeg havde lyst til. Tanken er da sød og sympatisk, men det jeg har lyst til er at gøre min gæst tilfreds. Kreativiteten ligger på min side, men ønskerne ligger på gæstens side. :)

 

Mvh,

/Gina.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...