Hop til indhold
Guest Tatra

Ombyggede thai"piger"

Recommended Posts

Guest Tatra

Undskyld en begynder hvis postet forkert.

Hvordan spotter man en ombygget thai"pige"?

Hende her var høj af en thaipige at være. Intet fremtrædende adamsæble. Feminine træk, små fixede (og nuttede!) bryster. Medium hofter, men mere polstret over hofter og bagdel end jeg ville gætte thai-mandehofter er (ikke at jeg har erfaring med dem). Måske nok lidt store fødder, men ikke unormal pigestørrelse for hendes højde (ca. 165 cm.). Stemme, tjah, hverken/eller grundlag for gæt. Stedet har før haft ombyggede "piger"/ladyboys.

Hvad som undrer mig: Hun var helt tydeligt følsom på og omkring klitoris. Hun blev lidt fugtig i vagina, men ikke voldsomt. Klitoris føltes ikke markant som en klitoris (det var noget mørkt i lokalet, og jeg havde ikke briller på, så et nærmere studium lykkedes ikke). Hun føltes temmelig "opfyldt" i vagina, føltes med fingre, vi havde ikke egentligt samleje. Samleje var ikke på tilbudsmenuen, men gensidig massage/stimulering bragte det meget tæt på, indtil hun blev beordret ud af mutter (ved ½ time over tiden). Bortset fra at samleje ikke var på den umiddelbare menu var hun ikke tilbageholdende, hvilket jeg ville gætte på at ombyggede "piger" måske er.

Vi havde vældig god kemi, og jeg vil klart besøge hende igen, pige eller ikke. Men kunne dog alligevel godt tænke mig jer experters gæt på sagen. Om ikke andet for at stille min egen nysgerrighed tilfreds ved næste besøg, ved at vide hvad jeg ellers kan kigge efter.

 

 

 

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Hunter

Tatra, prøv at søge lidt her på EG, for det spørgsmål har været diskuteret før. Og der var en hel del kommentarer hvis jeg husker ret.

 

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Undskyld en begynder hvis postet forkert.

Hvordan spotter man en ombygget thai"pige"?

Hende her var høj af en thaipige at være. Intet fremtrædende adamsæble. Feminine træk, små fixede (og nuttede!) bryster. Medium hofter, men mere polstret over hofter og bagdel end jeg ville gætte thai-mandehofter er (ikke at jeg har erfaring med dem). Måske nok lidt store fødder, men ikke unormal pigestørrelse for hendes højde (ca. 165 cm.). Stemme, tjah, hverken/eller grundlag for gæt. Stedet har før haft ombyggede "piger"/ladyboys.

Hvad som undrer mig: Hun var helt tydeligt følsom på og omkring klitoris. Hun blev lidt fugtig i vagina, men ikke voldsomt. Klitoris føltes ikke markant som en klitoris (det var noget mørkt i lokalet, og jeg havde ikke briller på, så et nærmere studium lykkedes ikke). Hun føltes temmelig "opfyldt" i vagina, føltes med fingre, vi havde ikke egentligt samleje. Samleje var ikke på tilbudsmenuen, men gensidig massage/stimulering bragte det meget tæt på, indtil hun blev beordret ud af mutter (ved ½ time over tiden). Bortset fra at samleje ikke var på den umiddelbare menu var hun ikke tilbageholdende, hvilket jeg ville gætte på at ombyggede "piger" måske er.

Vi havde vældig god kemi, og jeg vil klart besøge hende igen, pige eller ikke. Men kunne dog alligevel godt tænke mig jer experters gæt på sagen. Om ikke andet for at stille min egen nysgerrighed tilfreds ved næste besøg, ved at vide hvad jeg ellers kan kigge efter.

 

 

 

 

​Du kan ikke bruge så meget andet end din egen fornemmelse...alt kan fixes idag, selv at de bliver våde. Så den bedste løsning er at mærke indad og lytte til din egen intuition.

Fedt du havde en god oplevelse...

Redigeret af truth

Del dette indlæg


Link til indlæg
Gæst

Betyder det noget hvis hun er ombygget, hvis hun ellers var sød og dejlig? :) 

​For mig personligt, ja.
Men jeg er åben overfor, at andre har det på en anden måde.

Del dette indlæg


Link til indlæg
Guest Tatra

Betyder det noget hvis hun er ombygget, hvis hun ellers var sød og dejlig? :) 

Nej. Kun for at dække min nysgerrighed. Jeg er også nysgerrig over hvordan automatgearet i min bil egentlig fungerer;-)

Del dette indlæg


Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...