Bandit600 0 Skrevet 11. Maj, 2015 Nogen der har haft fornøjelsen af den frække pige. Billeder ser da lovene ud.https://annoncelight.dk/showad/181857 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Borende X 25042 Skrevet 11. Maj, 2015 Nogen der har haft fornøjelsen af den frække pige. Billeder ser da lovene ud.https://annoncelight.dk/showad/181857Næh, men 1000 kr. for en time er mistænkeligt billigt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest Sarsar Skrevet 11. Maj, 2015 Desværre ikke men det ser da rigtig godt ud Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 11. Maj, 2015 Taget i betragtning at vi er tæt på grænsen og hun i manges øjne nok heller ikke er nogen model, så er prisen vel ok? Tænder selv på mørke store piger, så jeg vil da overveje det. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 11. Maj, 2015 Hun er ægte og reel nok. Men slank er hun ikke, men dog bevægelig. 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 12. Maj, 2015 Hun er ægte og reel nok. Men slank er hun ikke, men dog bevægelig.HejHar hun en stor røv? Hun virker i annoncen som om, at hun rent faktisk tænder på sex - var hun på, eller skulle det bare overstås? Jeg vil gerne have dem i plus size, så for mig er det et turn on med de ekstra kilo - gerne en del ... 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 12. Maj, 2015 HejHar hun en stor røv? Hun virker i annoncen som om, at hun rent faktisk tænder på sex - var hun på, eller skulle det bare overstås? Jeg vil gerne have dem i plus size, så for mig er det et turn on med de ekstra kilo - gerne en del ...Hun har nok ikke den typiske model-size, så du bliver næppe skuffet . Men hun tænder helt sikkert på det hun laver. Selvom det at tænde jo også afhænger af modparten, penge indblandet eller ej.Nu vil jeg ikke bruge ord der evt. kan virke nedværdigende. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 12. Maj, 2015 Hun har nok ikke den typiske model-size, så du bliver næppe skuffet . Men hun tænder helt sikkert på det hun laver. Selvom det at tænde jo også afhænger af modparten, penge indblandet eller ej.Nu vil jeg ikke bruge ord der evt. kan virke nedværdigende.Ord som kan virke nedværdigende? Hvad tænker du på? Send gerne PM, hvis du er bekymret for at sige hvad du mener. Tror jeg skal en tur forbi, var det kun mave eller har hun også røv, lår osv.? Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 12. Maj, 2015 (edited) se nedenfor Redigeret 12. Maj, 2015 af mr. sving Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 12. Maj, 2015 Ord som kan virke nedværdigende? Hvad tænker du på? Send gerne PM, hvis du er bekymret for at sige hvad du mener. Tror jeg skal en tur forbi, var det kun mave eller har hun også røv, lår osv.? Alle hendes proporsitioner passer til hinanden. Lad os sige det således . 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 12. Maj, 2015 Alle hendes proporsitioner passer til hinanden. Lad os sige det således .Mums, lige min smag, tak! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 12. Maj, 2015 Mums, lige min smag, tak!Så ved du jo hvad du skal lave :).Du kan jo evt skrive din erfaring herinde senere. Bl.a. om proporsitionerne passede. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
sexlife 294 Skrevet 18. Juni, 2015 Så ved du jo hvad du skal lave :).Du kan jo evt skrive din erfaring herinde senere. Bl.a. om proporsitionerne passede.He he, fik besøgt hende langt om længe og hun var større end jeg havde håbet på ...Ingen tvivl om at hun kan lide det hun laver, dette er halvt hobby og halvt business tror jeg.Kan ikke sige andet at jeg fik det jeg kom efter og at jeg kommer igen. Hun er pænt stor, lige min smag, har fantaseret om en sådan kvinde i flere år! 1 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest dallevalle Skrevet 19. Juni, 2015 modig overskrift på denne tråd , Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 21. Juni, 2015 Det hedder da en neger uanset hvad og hvem og hvor politisk u/korrekt man skal lege i nutidens danmark.Men føler hun er useriøs da jeg har forsøgt at få en aftale i hus i tre dage nu. 2 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Guest bestbareback Skrevet 21. Juni, 2015 Hun har selv anvendt N-ordet som overskrift i hendes annoncer.Stop nu Jeres politiske korrekthed! Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 21. Juni, 2015 ZafiraOPC.....nu ved jeg ikke hvornår hun sidst har annonceret. Jeg tror du har størst chance de dage hun annoncere. Men hun kan være lidt on/off mht at svare, så tålmodighed kan være en dyd. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
zafiraopc 45 Skrevet 22. Juni, 2015 Mr.sving.Det ved jeg Men selvom hun annoncerer svarer hun af og til sent. Hun kan jo have travlt. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
Mr. Bean 457 Skrevet 22. Juni, 2015 Nogen der har haft fornøjelsen af den frække pige. Billeder ser da lovene ud.https://annoncelight.dk/showad/181857Linket er dødt. Jeg går ud fra at det er hende der har lavet en ny annonce her? https://annoncelight.dk/showad/185025Pink pussy. Sønderborg TILBUBSydjylland19/06 2015 19:12Fræk stor neger tøs!500 kr. - 30 minutters oralsex & alm blid sex.1000 kr. - 1 times oralsex & alm blid sex.Tillæg 200 kr. - analsex.Tillæg 300 kr. - uden kondom.Tager også imod flere mænd på engang.Prisen er ydelsesprisen X antallet af mænd.RINGES DER MED SKJULT NUMMER BESVARES OPKALDET IKKE.Mboro6151691961516919 Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
mr. sving 278 Skrevet 22. Juni, 2015 Mr Bean....ja det er samme person.ZafiraOPC.....travlt eller distræt . Definitionen af at have travlt er jo ikke entydig. Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg
kimsen 0 Skrevet 21. Februar, 2016 nogen der ved om hun stadig tager imod?? kan se det er et gammelt indlæg Citér indlæg Del dette indlæg Link til indlæg