Hop til indhold
Bandit600

neger fra sønderborg

Recommended Posts

Taget i betragtning at vi er tæt på grænsen og hun i manges øjne nok heller ikke er nogen model, så er prisen vel ok? Tænder selv på mørke store piger, så jeg vil da overveje det.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Hun er ægte og reel nok. Men slank er hun ikke, men dog bevægelig.

​Hej

Har hun en stor røv? Hun virker i annoncen som om, at hun rent faktisk tænder på sex - var hun på, eller skulle det bare overstås? Jeg vil gerne have dem i plus size, så for mig er det et turn on med de ekstra kilo - gerne en del ...

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hej

Har hun en stor røv? Hun virker i annoncen som om, at hun rent faktisk tænder på sex - var hun på, eller skulle det bare overstås? Jeg vil gerne have dem i plus size, så for mig er det et turn on med de ekstra kilo - gerne en del ...

​Hun har nok ikke den typiske model-size, så du bliver næppe skuffet :wink:. Men hun tænder helt sikkert på det hun laver. Selvom det at tænde jo også afhænger af modparten, penge indblandet eller ej.

Nu vil jeg ikke bruge ord der evt. kan virke nedværdigende.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Hun har nok ikke den typiske model-size, så du bliver næppe skuffet :wink:. Men hun tænder helt sikkert på det hun laver. Selvom det at tænde jo også afhænger af modparten, penge indblandet eller ej.

Nu vil jeg ikke bruge ord der evt. kan virke nedværdigende.

​Ord som kan virke nedværdigende? Hvad tænker du på? Send gerne PM, hvis du er bekymret for at sige hvad du mener. Tror jeg skal en tur forbi, var det kun mave eller har hun også røv, lår osv.? 

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Ord som kan virke nedværdigende? Hvad tænker du på? Send gerne PM, hvis du er bekymret for at sige hvad du mener. Tror jeg skal en tur forbi, var det kun mave eller har hun også røv, lår osv.? 

​Alle hendes proporsitioner passer til hinanden. Lad os sige det således :wink:.

Del dette indlæg

Link til indlæg

​Mums, lige min smag, tak!

​Så ved du jo hvad du skal lave :).

Du kan jo evt skrive din erfaring herinde senere. Bl.a. om proporsitionerne passede.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Så ved du jo hvad du skal lave :).

Du kan jo evt skrive din erfaring herinde senere. Bl.a. om proporsitionerne passede.

He he, fik besøgt hende langt om længe og hun var større end jeg havde håbet på ...

Ingen tvivl om at hun kan lide det hun laver, dette er halvt hobby og halvt business tror jeg.

Kan ikke sige andet at jeg fik det jeg kom efter og at jeg kommer igen. Hun er pænt stor, lige min smag, har fantaseret om en sådan kvinde i flere år!

Del dette indlæg

Link til indlæg

Det hedder da en neger uanset hvad og hvem og hvor politisk u/korrekt man skal lege i nutidens danmark.

Men føler hun er useriøs da jeg har forsøgt at få en aftale i hus i tre dage nu.

Del dette indlæg

Link til indlæg
Guest bestbareback

Hun har selv anvendt N-ordet som overskrift i hendes annoncer.Stop nu Jeres politiske korrekthed!

Del dette indlæg

Link til indlæg

ZafiraOPC.....nu ved jeg ikke hvornår hun sidst har annonceret. Jeg tror du har størst chance de dage hun annoncere. Men hun kan være lidt on/off mht at svare, så tålmodighed kan være en dyd.

Del dette indlæg

Link til indlæg

Nogen der har haft fornøjelsen af den frække pige. Billeder ser da lovene ud.

https://annoncelight.dk/showad/181857

Linket er dødt. Jeg går ud fra at det er hende der har lavet en ny annonce her? https://annoncelight.dk/showad/185025

Pink pussy. Sønderborg TILBUB

Sydjylland

19/06 2015 19:12

Fræk stor neger tøs!

500 kr. - 30 minutters oralsex & alm blid sex.

1000 kr. - 1 times oralsex & alm blid sex.

Tillæg 200 kr. - analsex.
Tillæg 300 kr. - uden kondom.

Tager også imod flere mænd på engang.
Prisen er ydelsesprisen X antallet af mænd.

RINGES DER MED SKJULT NUMMER BESVARES OPKALDET IKKE.

Mboro

61516919

61516919

Del dette indlæg

Link til indlæg

Deltag i samtalen

Du kan oprette et indlæg nu og oprette dig som bruger bagefter. Hvis du allerede har oprettet en bruger, så log ind her for at oprette et indlæg med den bruger.

Gæst
Svar på denne tråd...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Create New...